    From: Piotr Rządziński <p...@s...wne.uw.edu.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Instrumenty hipoteczne
    Date: 30 Oct 2003 15:30:43 GMT

    Witam!! Mam drobny problem. Jestem studentem Ekonomii, i na przedmiocie instrumenty
    finansowe otrzymałem temat \"intrumenty hipoteczne\" i tu pojawił się pewien
    problem... nie bardzo wiem gdzie szukac takich informacji. Jedynymi instrumentami
    hipotecznymi jakie udalo mi się namierzyć są kredyty hipoteczne,a to wydaje mi za
    mało. Tak więc prosiłbym osoby mające jakąś wiedzę na ten temat o pomoc tj.
    napisanie jakimi instrumentami powinienem się zająć.

    Z góry dzięki
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>