  • 11. Data: 2002-07-23 10:33:49
    Temat: Re: Idealny wyciąg z rachunku karty
    Od: "Pete" <m...@N...bigfoot.com>

    Użytkownik "Piotr J. Ochwal" <d...@o...net> napisał w wiadomości
    news:16613956042.20020722220101@ochwal.net...

    > Sie müssen Ihre Brillen putzen.

    Mensch, irritierte sich nicht! ;-)

    > pjo nadaje skądś-inąd. Wszystko jest w nagłowkach.
    > A 192.168/16 to klasa dla intranetów. Polecam lekturę RFC 1918
    Danke fuer Ihre Hilfe. Ich weiss schon wo Sie arbeiten.

    A tak BTW pjo po zmianie pracy jakis taki uszczypliwy sie zrobil....

    --
    Pete

  • 12. Data: 2002-07-23 16:05:30
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 23 Jul 2002 12:33:49 +0200, "Pete" <m...@N...bigfoot.com>
    wrote:

    >A tak BTW pjo po zmianie pracy jakis taki uszczypliwy sie zrobil....

    Mi sie raczej wydawalo, ze on zawsze taki byl :-)))
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 13. Data: 2002-07-23 19:19:02
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    b...@p...onet.pl wrote:

    > Szukam idealnego wyciągu aby go ulepszyć i zastosować w jednym z banków.
    > Jaki wyciąg dla karty kredytowej uważacie za najlepszy i dlaczego?

    Taki, na którym widnieje kwota ZERO.

    --

  • 14. Data: 2002-07-24 07:03:15
    Od: "Pete" <m...@N...bigfoot.com>

    Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl> wystukal(a) :

    > Mi sie raczej wydawalo, ze on zawsze taki byl :-)))

    Kiedys, dawno dawno temu, pjo od czasu do czasu napisal jakis neutralny post.
    A teraz sam jad ;-)))

    --
    Pete