  • 1. Data: 2012-05-28 09:15:19
    Temat: IdeaBank - problemy z kalendarzem ?
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Na stronie www pisza ze przedluzyli oferte na lokaty 100 dniowe do 28.05
    - dzis 28 a lokat juz nie ma ;P

    Maja inny kalendarz ?? - LOL

    Pozdro

  • 2. Data: 2012-05-28 09:25:17
    Temat: Re: IdeaBank - problemy z kalendarzem ?
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 28.05.2012 09:15, Waldek pisze:
    > Na stronie www pisza ze przedluzyli oferte na lokaty 100 dniowe do 28.05
    > - dzis 28 a lokat juz nie ma ;P
    >
    > Maja inny kalendarz ?? - LOL

    A napisali "włącznie" ?

    p. m.

  • 3. Data: 2012-05-28 10:05:06
    Od: Ebald <e...@i...pl>

    W dniu 2012-05-28 09:15, Waldek pisze:
    > Na stronie www pisza ze przedluzyli oferte na lokaty 100 dniowe do 28.05
    > - dzis 28 a lokat juz nie ma ;P

    Są :)

    Ebald

  • 4. Data: 2012-05-28 10:37:07
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "Ebald" <e...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Są :)

    Ano juz ponownie sa ... pojawiam sie i znikam :D

    Pozdro

  • 5. Data: 2012-05-28 13:47:02
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > A napisali "włącznie" ?

    Naprawde sadzisz, ze jakikolwiek bank przywiazuje wage
    do roznicy miedzy "<" a "<=" ? :)

    Czasami zastanawiam sie co za ludzie tam pracuja...

  • 6. Data: 2012-05-29 14:25:40
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    On 28 Maj, 13:47, "Q" <n...@s...org> wrote:

    > Czasami zastanawiam sie co za ludzie tam pracuja...

    Ja już przestałem :DD Od miesiąca moja znajoma czeka na umowę ramową,
    którą uparcie wysyłają na adres zamieszkania zamiast na adres do
    korespondencji. Natomiast debetówkę wysłali prawidłowo

  • 7. Data: 2012-05-30 09:10:41
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Ja już przestałem :DD Od miesiąca moja znajoma czeka na umowę ramową,
    > którą uparcie wysyłają na adres zamieszkania zamiast na adres do
    > korespondencji. Natomiast debetówkę wysłali prawidłowo

    Normalnie bym Ci nie uwierzyl, gdyby nie to,
    ze moja znajoma spotkala podobna historia
    i to calkiem niedawno :).

    U niej bylo zabawniej-
    - pomieszaly im sie adresy zameldowania i zamieszkania
    (mimo, ze wypelnila starannie wniosek przez internet).
    O ile adres zameldowania w calosci byl ok,
    to z adresem zamieszkania bylo tak:
    - nazwa ulicy byla imienia jednego z krolow/ksiazat Polski,
    ale nie tego co trzeba (Chrobry czy Krzywousty - jeden ch.. :)
    - nr domu i mieszkania wziety byl z adresu zameldownia
    - miasto zgadzalo sie (mimo, ze meldunek i zamieszkanie to inne miasta)

    Umowa _z blednymi danymi_ zostala podpisana
    a minute pozniej zostala podpisana kolejna umowa
    zwiazana ze "zmiana/aktualizacja adresu zamieszkania".
    Beka i zenada jednoczesnie, ale typ w banku byl bardzo mily,
    czestowal kawa/czekolada do picia i ogolnie byl calkiem kompetentny.

    PS
    Oni chyba naprawde przepisuja te wnioski z internetu sami / jeszcze raz /
    recznie.
    No, przynajmniej w rajfajzenie :).

  • 8. Data: 2012-05-30 09:42:00
    Od: " " <m...@N...gazeta.pl>

    Q <n...@s...org> napisał(a):

> [...]
    >
    > PS
    > Oni chyba naprawde przepisuja te wnioski z internetu sami / jeszcze raz /

    A ja wygląda posiadanie rachunku bankowego w idea bank od strony praktycznej.
    Czy identyczne problemy jak w innych klonach - czyli częste konserwacje,
    różnice w saldach itp itd? Jak poziom obsługi via twarz i telefon?