  • 1. Data: 2012-05-27 19:39:21
    Temat: BPH blokady na debetowce
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Czy w BPH mozna przez internet sprawdzic jakie blokady sa na karcie
    debetowej? u mnie w ogole w menu 'karty' nie widac karty debetowej
    i konsultant mowi, ze tak ma byc. Przy rachunku widać tylko sumę
    blokad, ale 'wyswietlenie listy operacji z kwoty zablokowanej
    jest niemozliwe'.

    a.

  • 2. Data: 2012-05-27 19:58:17
    Temat: Re: BPH blokady na debetowce
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Wemif" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > i konsultant mowi, ze tak ma byc. Przy rachunku widać tylko sumę
    > blokad, ale 'wyswietlenie listy operacji z kwoty zablokowanej

    W istocie, w Banku BPH karty debetowe nie są widoczne w menu KARTY (są tam
    widoczne jedynie karty kredytowe oraz obciążeniowe).

    Po kliknięciu na kwotę blokad ("kwota zablokowana") w normalnym stanie
    rzeczy powinna się jednak wyświetlić lista blokad z opisami i kwotami.