eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiIdea bank nie chce oddać kasy › Idea bank nie chce oddać kasy
  • X-Received: by 10.140.92.55 with SMTP id a52mr754326qge.16.1426268224203; Fri, 13 Mar
    2015 10:37:04 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.140.92.55 with SMTP id a52mr754326qge.16.1426268224203; Fri, 13 Mar
    2015 10:37:04 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!wsisiz.edu.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!
    news.unit0.net!usenet.blueworldhosting.com!feeder01.blueworldhosting.com!peer01
    .iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!h
    l2no8035074igb.0!news-out.google.com!db6ni50310igc.0!nntp.google.com!hl2no80350
    66igb.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Fri, 13 Mar 2015 10:37:04 -0700 (PDT)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=94.231.0.40;
    posting-account=E5wk2AoAAADqRbZx0xGn64t2sF6elpPb
    NNTP-Posting-Host: 94.231.0.40
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <4...@g...com>
    Subject: Idea bank nie chce oddać kasy
    From: marysz <m...@g...com>
    Injection-Date: Fri, 13 Mar 2015 17:37:04 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Received-Bytes: 2080
    X-Received-Body-CRC: 1510847238
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:611211
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam
    Moja żona 3 lutego wypowiedziała umowę ramową w idea banku z 30 dniowym okresem
    wypowiedzenia. Tego samego dnia chciała przelać środki ale okazało się, że nie może
    wykonać żadnych operacji na koncie. W banku i na ifolinii twierdzili, że zgodnie z
    regulaminem w okresie wypowiedzenia mogą jedynie być księgowane przelewy przychodzące
    a pozostałe środki zgodnie z dyspozycją zostaną przelane po okresie wypowiedzenia.
    Po pytaniach o konkretna podstawę tej blokady, konsultanci stwierdzali, że to jednak
    jakiś problem techniczny, który jak najszybciej zostanie rozwiązany. Ale co najwyżej
    następowała zmiana haseł dostępu albo cisza. I tak po każdej rozmowie.Kilka dni temu
    zadzwonił człowiek w odpowiedzi na reklamację i poprosił jedynie o czas na zapoznanie
    się ze sprawą i dalej cisza. Na koncie jest kilkanaście tysięcy a nasza cierpliwość
    się skończyła. Poradźcie jak postąpić w tej sytuacji.
    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1