-
X-Received: by 10.140.92.55 with SMTP id a52mr754326qge.16.1426268224203; Fri, 13 Mar
2015 10:37:04 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.140.92.55 with SMTP id a52mr754326qge.16.1426268224203; Fri, 13 Mar
2015 10:37:04 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!wsisiz.edu.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!
news.unit0.net!usenet.blueworldhosting.com!feeder01.blueworldhosting.com!peer01
.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!h
l2no8035074igb.0!news-out.google.com!db6ni50310igc.0!nntp.google.com!hl2no80350
66igb.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.biznes.banki
Date: Fri, 13 Mar 2015 10:37:04 -0700 (PDT)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=94.231.0.40;
posting-account=E5wk2AoAAADqRbZx0xGn64t2sF6elpPb
NNTP-Posting-Host: 94.231.0.40
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <4...@g...com>
Subject: Idea bank nie chce oddać kasy
From: marysz <m...@g...com>
Injection-Date: Fri, 13 Mar 2015 17:37:04 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Received-Bytes: 2080
X-Received-Body-CRC: 1510847238
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:611211
[ ukryj nagłówki ]Witam
Moja żona 3 lutego wypowiedziała umowę ramową w idea banku z 30 dniowym okresem
wypowiedzenia. Tego samego dnia chciała przelać środki ale okazało się, że nie może
wykonać żadnych operacji na koncie. W banku i na ifolinii twierdzili, że zgodnie z
regulaminem w okresie wypowiedzenia mogą jedynie być księgowane przelewy przychodzące
a pozostałe środki zgodnie z dyspozycją zostaną przelane po okresie wypowiedzenia.
Po pytaniach o konkretna podstawę tej blokady, konsultanci stwierdzali, że to jednak
jakiś problem techniczny, który jak najszybciej zostanie rozwiązany. Ale co najwyżej
następowała zmiana haseł dostępu albo cisza. I tak po każdej rozmowie.Kilka dni temu
zadzwonił człowiek w odpowiedzi na reklamację i poprosił jedynie o czas na zapoznanie
się ze sprawą i dalej cisza. Na koncie jest kilkanaście tysięcy a nasza cierpliwość
się skończyła. Poradźcie jak postąpić w tej sytuacji.
Pozdrawiam
Następne wpisy z tego wątku
- 13.03.15 18:59 MarcinF
- 13.03.15 19:11 MarekZ
- 13.03.15 19:19 Kamil Jońca
- 13.03.15 19:29 MarekZ
- 13.03.15 19:47 Kamil Jońca
- 16.03.15 20:06 marysz
- 16.03.15 21:43 MarcinF
Najnowsze wątki z tej grupy
- złoty słaby
- Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- stopa depozytowa
- Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- OT Chleba naszego powszedniego...
- Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego
- wojna wojno a kredyt trzeba spłacać
- Citi... zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citibank?
- Millenium czyli DEBILE bankowości
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Re: Prawo móżdżek...
- frankowicze odcinek NNN
- O wisienkach
Najnowsze wątki
- 2024-06-13 złoty słaby
- 2024-06-11 Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- 2024-06-10 stopa depozytowa
- 2024-06-06 Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- 2024-06-05 OT Chleba naszego powszedniego...
- 2024-06-02 Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- 2024-05-27 Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego
- 2024-05-18 wojna wojno a kredyt trzeba spłacać
- 2024-05-16 Citi... zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citibank?
- 2024-05-15 Millenium czyli DEBILE bankowości
- 2024-05-07 Chess
- 2024-05-07 Vitruvian Man - parts 7-11a
- 2024-05-06 Re: Prawo móżdżek...
- 2024-04-29 frankowicze odcinek NNN
- 2024-04-25 O wisienkach