  • 91. Data: 2012-06-15 07:57:52
    Temat: Re: I co teraz z Alior Sync?
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-06-15 07:50, pI pisze:

    > Bodaj miało być do 3 dni, a już dziś 50 zł premii za założenie wpadło.
    > Aby słowni, nie to co Raifi ;)

    dokładnie, Raiffi ma jakieś problemy z dostawą wiśni

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 92. Data: 2012-06-15 08:08:36
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 15.06.2012 07:57, lolekanabolek pisze:

    > dokładnie, Raiffi ma jakieś problemy z dostawą wiśni

    Bo teraz tylko ten synek i synek to moze raiffi pomyslal, ze nie
    zauwazymy? :)

  • 93. Data: 2012-06-15 08:30:52
    Od: Michal Pl <m...@g...com>

    Jak rozumienie regulamin? Te zdalne transakcje kartą można też zwykłą debetówką (jako
    operacja na koncie oszczędnościowo-rozliczeniowym), czy tylko KK?

  • 94. Data: 2012-06-15 08:31:32
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 15.06.2012 08:30, Michal Pl pisze:
    > Jak rozumienie regulamin? Te zdalne transakcje kartą można też zwykłą debetówką
    (jako operacja na koncie oszczędnościowo-rozliczeniowym), czy tylko KK?

    Moze byc debetowka.

  • 95. Data: 2012-06-15 08:43:39
    Od: " " <f...@g...pl>

    RobertS <b...@x...pl> napisał(a):

    > szkoda, że mam 0,00 zł na koncie w Aliorze, wysłałem przelew z Multi i
    > dojdzie dopiero jutro...
    >
    > ciekawe kiedy kartę przyślą ;-)

    Czy ktoś z Was się orientuje, czy ,aby dostać drugie 50 zł za udział w
    konkursie, które otrzymamy do 3 dni po rozliczeniu 3. transakcji kartą
    płatniczą, należało wystąpić o kartę juz na etapie zakładania rachunku,czy nie
    ma to znaczenia i mogłem wystąpić o kartę już po założeniu rachunku - po
    otrzymaniu umowy i zalogowaniu się na moje konto ? Niestety odruchowo
    "odhaczyłem" opcję karty w początkowym etapie,ale juz o nią wystąpiłem. BTW :
    50 zł już dostałem ;)

  • 96. Data: 2012-06-15 08:46:12
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl>

    W dniu 2012-06-14 20:49, pI pisze:

    > W dowodzie mam 00/XX m. 0 (arabskie/rzymskie). Spacja to dobry pomysł,
    > bo jak pisałem w Aliorze zwykłym też przy zakładaniu był ten problem
    > znaku / i tak samo go "rozwiązałem" ;) Weryfikacja przeszła, przelewem z
    > Aliora właśnie.

    Faktycznie, nie doczytałem. U mnie na prowincji rzadko są takie adresy :)

    Pozdrawiam
    Miroo

  • 97. Data: 2012-06-15 08:57:38
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-06-14 23:32, neoniusz pisze:

    > Bo poki co w ustawieniach Menadzera finansow sa cale 2 opcje (LOL!):
    > wlaczony i wylaczony.
    >
    > Tyle czasu mieli i nie przygotowali wszystkiego na start. Polska.

    pojawił się już KontoImporter, ale jakoś tak nie chce działać, hehe

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 98. Data: 2012-06-15 09:30:25
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 13.06.2012 13:28, Józef Gołaś pisze:
    > Jest napisane że dalsze informacje wkrótce - czyli kiedy?

    Czy testowal ktos juz aplikacje na iOS? U mnie cos nie bangla.
    Na dole jest belka z 4 opcjami (strona glowna, wyszukiwarka, wsparcie,
    zaloguj sie). Z tego wszystkiego dziala tylko wyszukiwarka. Klikanie
    wszystkiego innego powoduje tylko bialy ekran. Da sie jeszcze wejsc w
    ustawienia, ale nie da sie wyjsc, bo nie ma zadnego przycisku (LOL!).

  • 99. Data: 2012-06-15 11:18:18
    Od: "Bartnick" <a...@S...poczta.onet.pl>

    Cześć,
    Czy sprawdzał już ktoś czy w Allegro można już wybrać "Płacę z Sync"?

    Pozdrawiam
    Bartnick

  • 100. Data: 2012-06-15 11:25:01
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    On 14 Cze, 21:25, eisenberg <e...@n...pl> wrote:

    /.../
    > Będąc akurat w Clifie na Okopowej w Wwie
    > i mając obok wpłatomat Euronetu czym prędzej zarejestrowałem rachunek
    > w AS we wpłatomacie (niespersonalizowana VE Eurobanku) i wpłaciłem 10
    > zł. Jutro ok. południa powinno dojść. Powiadomię, czy doszło i czy
    > okastrowana czy nie.

    Cd. ciekawostki - wpłata we wpłatomacie Euronetu doszła ok. godz. 11-
    ej i póki co prowizji nie pobrano. Myślę, że nie powinni jej pobrać bo
    nie użyłem karty AS