  • 1. Data: 2003-01-02 09:46:39
    Temat: Historia rachunku w ING :-(
    Od: Yareck <j...@i...KILLSPAM.pl>

    Potrzebna była mi historia rachunku za ostatnie 6 m-cy w ING BSK.
    Aż mi szczęka opadła jak zobaczyłem te kilkanaście kartek z PrintScreenami
    (dosłownie zrzut ekranu w trybie znakowym z systemu bankowego) po dwa ekrany na
    stronę. Miły pan z rozbrajającą szczerością stwierdził, że nie może wydrukować
    inaczej bo od września nie wysyłają wyciągów itd. Co ma piernik do wiatraka ?
    Za takie dziadostwo skasowali mnie 30 zł ...
    Bank dbający o swoją reputację wystawia taką makulaturę ...
    A na dodatek o taką historię trzeba napisać ręcznie podanie ("Zwracam się z
    prośbą i tym podobne bzdety ...") bo stwierdzili, że jest to tak sporadyczne, że
    nie warto tworzyć gotowego formularza.

    ________
    Yareck

  • 2. Data: 2003-01-02 14:28:49
    Temat: Re: Historia rachunku w ING :-(
    Od: "Bogdan B." <b...@N...gazeta.pl>

    Yareck napisał(a):

> [...]
    > ekrany na stronę. Miły pan z rozbrajającą szczerością stwierdził, że nie
    > może wydrukować inaczej bo od września nie wysyłają wyciągów itd. Co ma

    Pan był miły, ale i leniwy. Ja dostałem to przepisane jako dokument z Worda.
    Sprawdź jednak czy masz ostanie operacje w ostatnim miesiącu - te po 28-mym.
    ING specyficznie rozumie miesiąc, jako 28 dni

    > Za takie dziadostwo skasowali mnie 30 zł ...

    Nie jest to aż tak wygórowana cena. Opuszczając BPHPBK rok temu też chciałem
    historię za 6 miesięcy. Za dwadzieścia kilka kartek miało to być jakieś 750
    zł. Zrezygnowałem.

    Bogdan

  • 3. Data: 2003-01-02 14:57:31
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Yareck" <j...@i...KILLSPAM.pl> napisał

> [...]
    > Aż mi szczęka opadła jak zobaczyłem te kilkanaście kartek z PrintScreenami
    > (dosłownie zrzut ekranu w trybie znakowym z systemu bankowego) po dwa

    ROTFL

    > Bank dbający o swoją reputację wystawia taką makulaturę ...

    a kto mowil, ze oni dbaja o reputacje ? ;-)) Niezly obciach ;-)
    BTW podobna "historie" rachunku printscreenuja w bzwbk - LOL

    --
    Pozdrawiam,
    Witek

  • 4. Data: 2003-01-02 15:09:40
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:av1k15$553$1@news.onet.pl, Witek wrote:

    > a kto mowil, ze oni dbaja o reputacje ? ;-)) Niezly obciach ;-)
    > BTW podobna "historie" rachunku printscreenuja w bzwbk - LOL

    I, nalezy dodac, rowniez na wszystko życzą sobie odręczne podanie. W czasach
    przed mergerem z BZ, WBK dawało czysty papier; teraz - oszczędnosci - papier
    na podanie należy zapewnić sobie we własnym zakresie.

    (na podstawie oddzialu w Poznaniu, Coll. Altum AE)

    --
    Robert

  • 5. Data: 2003-01-04 10:46:18
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Thu, 2 Jan 2003 15:57:31 +0100, "Witek" <w...@p...onet.fi> wrote:

    >a kto mowil, ze oni dbaja o reputacje ? ;-)) Niezly obciach ;-)
    >BTW podobna "historie" rachunku printscreenuja w bzwbk - LOL

    Tylko,ze oni robia graficznego printscreena calego ekranu (a system to
    okienko tekstowe) i mozna sobie obejrzec tez jaka tapete i aplikacje
    maja na pulpicie :)
    Oczywiscie dotyczy to tylko danych ze starego systemu i to tylko w
    niektorych oddziach (moze tylko dawny BZ?).
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730