  • 1. Data: 2009-03-31 08:54:46
    Temat: Grad chce zabrać bułkę i mleko emerytowi.
    Od: "gg" <g...@o...pl>

    Jak dobrze wiadomo przy obecnych sukcesach inwestycyjnych OFE przyszłego
    emeryta staćbędzie na mleko z bułką. Szynki i masełka lepiej niech naje
    sięprzed emeryturą... a tu minister Grad wpadł na pomysła jak dostać sporą
    kasę za akcje spółek skarbu państwa w czasach bessy. Niech zapłacą EMERYCI!

    http://euro.bankier.pl/news/article.html?article_id=
    1931047&type_id=1

    "Grad chce, by otwarte fundusze emerytalne zaangażowały się w prywatyzację
    państwowych firm.

    "Bardzo mi na tym zależy. Ten kapitał, którym dysponują OFE, jest kapitałem
    naszych emerytów. My wszyscy w tej prywatyzacji możemy wziąć udział.
    Rozmawiamy w tej sprawie z OFE" - powiedział Grad w radiu TOK FM we wtorek.

    Dodał, że MSP chce zaoferować przy debiutach giełdowych prywatyzowanych firm
    "dużo większe dyskonta dla OFE".

    "Uważam, że OFE powinny bardziej aktywnie wchodzić w procesy prywatyzacyjne,
    a szczególnie w prywatyzację tych spółek Skarbu Państwa, które są bardzo
    dobrymi spółkami, na których stracić nie można i traktować je jako
    inwestycje długoterminowe" - poinformował.
    "
    :(

    --
    pozdrawian
    P.

  • 2. Data: 2009-03-31 09:18:54
    Temat: Re: Grad chce zabrać bułkę i mleko emerytowi.
    Od: "Dieter" <d...@W...gazeta.pl>

    "...które są bardzo dobrymi spółkami, na których stracić nie można i
    traktować je jako inwestycje długoterminowe"

    Typowe slowa teoretyka.

    D.

  • 3. Data: 2009-03-31 10:14:19
    Od: michaça <t...@p...pl>

    > Typowe slowa teoretyka.
    albo leszcza ktoremu nie wyszlo DT i nie mial jaj zeby puscic na -10% a dzis ma -90%

  • 4. Data: 2009-03-31 10:41:20
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Dieter" <d...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > "...które są bardzo dobrymi spółkami, na których stracić nie można i
    > traktować je jako inwestycje długoterminowe"

    Powinno się ustawowo zabronić inwestowania w akcje firm, których C/Z
    przekracza zwrot z obligacji.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 5. Data: 2009-03-31 11:50:57
    Od: "Lazi" <l...@g...pl>

    Użytkownik "michaça" <t...@p...pl> napisał w wiadomości
    > albo leszcza ktoremu nie wyszlo DT i nie mial jaj zeby puscic na -10% a dzis
    > ma -90%

    A to jest ciekawe bo zawsze myslalem, ze ten co puszcza jak jest -10% to nie ma
    jaj. Widac wszyscy nie maja jaj, ci co za dlugo trzymaja i ci co wyprzedaja
    szybko ;-). Zatem rachunek jest prosty, kto pod kreską - NIE MA JAJ!, hehe.

    --
    Lazi

  • 6. Data: 2009-03-31 15:40:18
    Od: Agaton <gigsa@USUN_wp.pl>

    Lazi pisze:
    > Zatem rachunek jest prosty, kto pod kreską - NIE
    > MA JAJ!, hehe.

    Kreska obcięła :-)