  • Data: 2002-07-23 13:29:29
    Temat: Gdzie wziąć VISĘ Classic?
    Od: "Leszek" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czesc
    Mam konto w BP-H. Oferują do mojego pakietu (srebrny) darmowe wydanie
    karty ale pani w okienku nie ma pojecia jak potem beda wygladaly oplaty za
    przedluzenie
    Chce wlasnie zrezygnowac z VC w Millennium, bo dziady co rok zabieraja 90
    zl za karte i nie rownowazy tego nawet fakt, ze rozliczanie karty jest co
    miesiac czyli max do 50 dni nie place odsetek - raczej malo jej uzywam

    W zwiazku z tym GDZIE wziac ubezpieczona VC? Glownie chodzi o ewentualne
    zakupy internetowe i zagraniczne.

    Oczywiscie chodzi o niskie koszty wydania i odnawiania.

    Leszek
    Aby odpowiedzieć na PRIV zamień "ns" na "ol" w adresie