  • 11. Data: 2004-03-18 17:51:06
    Temat: Re: [OT] Gdzie uciekac z tonacego okretu?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój>

    Użytkownik $$Szalony_Kapelusznik$$ s...@w...pl ...

    > Wlasnie, wlasnie nie taki Lepper straszny jak go maluja... Osobiscie
    > tez wole kurwiki Bergerowej od szczurzego ryja Lewandowskiego
    > (Janusza)

    Jak słyszę takie wypowiedzi to przestaję się dziwić że Lepper ma
    dwadzieścia parę procent poparcia. Szok!
    Niedługo jedyne pieniążki których mogłem być pewien (OFE) wróca do ZUS -
    jeden z planów Leppera - o innych nie wspomnę (patrz drukowanie pieniędzy)

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")

  • 12. Data: 2004-03-18 17:58:24
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Thu, 18 Mar 2004 17:14:37 +0100, w <c3cht2$n6c$1@news.onet.pl>, Remigiusz
    Babicz <r...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Oczywiście, że najbardziej to bym się cieszył jakby UPR była u władzy,
    > ale z dwojga złego wolę już PO.

    Jakby UPR doszła do władzy, to następnego dnia twój kredyt mieszkaniowy
    nazywałby się normalnym komercyjnym, a ciebie premier nazwałby złodziejem

    PS. Jak widać nie tylko lepperowy nie wiedzą na kogo głosują, no ale to
    Polska...

  • 13. Data: 2004-03-18 18:25:07
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Thu, 18 Mar 2004 17:14:37 +0100, Remigiusz Babicz
    <r...@p...onet.pl> wrote:

    >Oczywiście, że najbardziej to bym się cieszył jakby UPR była u władzy,

    no to głosuj na nich, wylecz się z "syndromu zmarnowanego głowsu". Na
    tym polega demokracja. Może się okaże, że choćby jeden poseł UPR się
    dostał do Sejmu to już będzie lepiej?

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 14. Data: 2004-03-18 19:33:04
    Od: Remigiusz Babicz <r...@p...onet.pl>

    Jarek Andrzejewski wrote:

    > no to głosuj na nich, wylecz się z "syndromu zmarnowanego głowsu". Na
    > tym polega demokracja. Może się okaże, że choćby jeden poseł UPR się
    > dostał do Sejmu to już będzie lepiej?

    Ależ głosuję na nich już od (25 - 18) lat w każdych wyborach i nie mam
    żadnego syndromu, no może poza syndromem "westchniecia z żałością po
    ogłoszeniu wyników"..

    Zresztą nieważne. Może kiedyś i inni wyborcy zrozumieją, że każdy
    oszołom obiecujący im "coś dać" musi wcześniej od nich "coś wziąść" i
    zawsze to "coś wziąść" jest większe od tego "coś dać" o koszty
    biurokracji i łapówek.

    reik.

  • 15. Data: 2004-03-18 20:10:16
    Od: Artur Gawryszczak <g...@c...edu.pl._!_!_!_>

    Paweł wrote:

    > a mnie przeraża to, że od kilkunastu lat cały czas muszę głosować
    > "przeciwko komuś" a nie "za czymś"

    Mi by się spodobał taki "ficzer", żeby można było oprócz głosu "za" oddać
    głos "przeciw". Albo przynajmniej jeden z nich. Conajwyżej wygrałby ten,
    komu mniej do zera brakuje ;-)

    --
    Pozdrówka,
    Artur

  • 16. Data: 2004-03-18 20:34:02
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl>

    Artur Gawryszczak <g...@c...edu.pl._!_!_!_> writes:

    > Mi by się spodobał taki "ficzer", żeby można było oprócz głosu "za" oddać
    > głos "przeciw". Albo przynajmniej jeden z nich. Conajwyżej wygrałby ten,
    > komu mniej do zera brakuje ;-)

    Wybory wygrałby Michał Załuski z Konina, z Stowarzyszenia Spokojne
    Miasto. Nikt o nim nigdy nie słyszał więc nie dostałby żadnego głosu
    przeciw - no a rodzina byłaby za.

  • 17. Data: 2004-03-18 21:04:52
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

  • 18. Data: 2004-03-18 22:01:23
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Wlasnie, wlasnie nie taki Lepper straszny jak go maluja... Osobiscie tez
    > wole kurwiki Bergerowej od szczurzego ryja Lewandowskiego (Janusza)

    Ech, widzę że niektórym potrzebna jest prosta
    i łatwo przyswajalna łopatologia:
    http://www.superexpress.pl/iso/Dzisiaj/Wiadomosci/Kr
    aj/kraj_2.shtml

    (czytać szybko bo jutro pewnie będzie już co innego)

    Pix

  • 19. Data: 2004-03-18 22:42:45
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

  • 20. Data: 2004-03-18 22:47:40
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

> [...]
    > http://www.superexpress.pl/iso/Dzisiaj/Wiadomosci/Kr
    aj/kraj_2.shtml

    > (czytać szybko bo jutro pewnie będzie już co innego)

    Samoobrona zmienia Konstytucję RP
    Unia nas wyrzuca

    takie dwie bzdury na miare SE sobie wychwycilem....SE to sobie nawet
    ekspertow dobrac nie umie...

    MAd Hat
    ter

    PS. Fakt, że osobiscie bardziej podobają mi się kurwiki Bergerowej od
    szczurzego ryja Lewandowskiego (Janusza) nie oznacza, że zamierzam oddac
    swoj glos na Leppera i jego ugrupowanie.... Za to oznacza napewno, ze nie
    zaglosuje nigdy na ugrupowanie,w ktorym bedzie znajdowal sie szczurzy ryj
    Lewandowskiego (Janusza)