  • 1. Data: 2004-03-18 10:52:46
    Temat: Re: Jak szybko zarobic 80 tys zlotych na naiwnych...
    Od: vpw <v...@p...onet.pl>

    On Wed, 17 Mar 2004 19:51:33 GMT, David Sownicki wrote:

    > Oto poradnik jak zarobic w Polsce 80 tys zlotych w kilka dni:
    >
    > 12. Jelenie szalaja na aukcji, bo to okazja i co niektorzy kupuja i wplacaja
    > od razu za trzy sztuki 4500zl+ za wysylke ma sie rozumiec...a my pijemy
    > piwo...

    > Niech to bedzie przestroga nie lekcja.

    I super, ze ostrzegasz, ale lepiej miec po prostu minimu zaufania do
    kogokolwiek na allegro. Nie placi sie za kota w worku i tyle. Jeszcze nigdy
    nie kupilem nic placac z gory, bez umowy. Albo ogladam i place przy
    odbiorzealbo dostaje, sprawdzam i place. Wiem, ze ograniczam sobie ilosc
    aukcji, z ktorych moge korzystac, ale wiem, ze kupuje to co chcialem.

    Z aukcji trzeb korzystac jak z lepszego bo tanszego sklepu lub bazaru ale
    jednak.

    vpw