  • 1. Data: 2004-03-18 21:06:58
    Temat: Gdzie szukać kredytu??? (jaki bank)
    Od: "Wojtek PL" <l...@o...pl>

    Witam,

    Sytuacja braku możliwości zmniejszenia marży (5,5) w kredycie mieszkaniowym
    (chf) w pko bp sa (tak jest od 15.02) zmusiła mnie do poszukiwań banku,
    który zrefinansuje mi ten kredyt. Czy macie jakieś preferencje w tym
    zakresie?

    Spłata ok 50% wartości nieruchomośc, okres spłat pow. 120 mies.

    Wielkie dzięki za pomoc

    Wojciech Płacheta

    gg:388081

  • 2. Data: 2004-03-19 15:46:29