  • 1. Data: 2008-10-23 10:12:05
    Temat: Gdzie najlatwiej kredyt samochodowy?
    Od: "Michal B." <g...@o...pl>

    Witam

    Sytuacja wyglada tak, ze banki spogladaja na mnie niechetnie, bo nie ma mnie
    w BIKu (kiedys bralem maly kredyt ale chyba nie zostal w BIKu
    zarejestrowany), lat mam 27 a w obecnej firmie na umowe o prace na czas
    nieokreslony pracuje dopiero niepelne 3 miesiace (od 1 sierpnia) i mimo, ze
    w tej samej firmie mialem umowe zlecenie od 1 marca - banki nie traktuja
    tego jako ciaglosc, tylko jako dwie rozne "prace".

    Potrzebuje kupic auto, w kwocie ok 25.000. Czy jest jakis bank, ktory
    przyznalby mi kredyt samochodowy na ta kwote, biorac pod uwage, ze zarobki
    moje to 2100 netto?
    Chodzi o to, zebym nie musial brac zyrantow..

    Pozdrawiam

    Michal.

  • 2. Data: 2008-10-23 10:22:25
    Temat: Re: Gdzie najlatwiej kredyt samochodowy?
    Od: "Michal B." <g...@o...pl>

> [...]
    > moje to 2100 netto?
    > Chodzi o to, zebym nie musial brac zyrantow..

    AA jeszcze dodam, ze jestem na III roku studiow, w trakcie robienia
    licencjatu, wiec nie mam jeszcze oficjalnego - wbitego w ksiazeczke -
    odroczenia od wojska :-/