  • 11. Data: 2002-07-22 13:06:06
    Temat: Re: Gdzie kartę kredytową.
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> writes:

    > A co to jest? 8-)

    Moze City of London?
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 12. Data: 2002-07-22 19:57:40
    Od: d...@o...net (Piotr J. Ochwal)

    "Rafał" <r...@p...fm> wrote:
    > Gdzię założyć kartę kredytową w CITY

    1) Pojechać z suburbs do City
    2) założyć kartę
    --
    pjo

  • 13. Data: 2002-07-22 21:54:14
    Od: d...@o...net (Piotr J. Ochwal)

    "Wojciech Kozłowski" wrote:
    > CITY chodzi idealnie w USA gdyz to bank amerykański

    Ale obsługiwana w Singapurze (autoryzacje i rozliczenia) i w Indiach
    (reklamacje)
    --
    pjo

  • 14. Data: 2002-07-23 08:03:08
    Od: "Maras" <M...@w...pl>

    potwierdzam, zadzwoniłem i żadnych problemów... wyślą mi pocztą kody
    dostępu.

  • 15. Data: 2002-07-23 08:30:48
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    "Rafał" <r...@p...fm> wrote:
    > Gdzię założyć kartę kredytową w CITY czy WBK.
    > City daje 31 dni kredytu a WBK 51 dni ale czy będzie honorowana karta np. w
    > USA.

    Będzie.
    Różnice są następujące:
    In plus WBK:
    - dłuższy grace period
    - niższe oprocentowanie

    in plus Citi:
    - lepsze zabezpieczenie (brak górnego limitu odpowiedzialności banku)
    - możliwośc 'awaryjnego' podniesienia limitu na karcie w razie kłopotów
    na telefon
    - możliwośc dosłania karty w razie jej utraty w dowolne miejsce na
    świecie (inna sprawa, że to kosztuje)
    - darmowe połączenie telefoniczne z bankiem z kilkunastu krajów.

    --
    ___________ (R)

  • 16. Data: 2002-07-23 10:44:00
    Od: t...@p...onet.pl

    On 22 Jul 2002 21:57:40 +0200, d...@o...net (Piotr J. Ochwal)
    wrote:

    >1) Pojechać z suburbs do City
    >2) założyć kartę
    >--
    >pjo

    "Kto z was jest bez grzechu niech pierwszy rzuci kamieniem"

    Pzdr
    mareczek

  • 17. Data: 2002-07-23 11:09:28
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Będzie.
    > Różnice są następujące:
    > In plus WBK:
    > - dłuższy grace period
    > - niższe oprocentowanie

    + niska cena karty (ubezpieczenie wliczone w cene)
    in minus - kiepskie ubezpieczenie !

    > in plus Citi:
    > - lepsze zabezpieczenie (brak górnego limitu odpowiedzialności banku)

    Citek jest drogi (obecnie promocja), ale bezpieczniejszy :)

    > - możliwośc 'awaryjnego' podniesienia limitu na karcie w razie kłopotów
    > na telefon
    > - możliwośc dosłania karty w razie jej utraty w dowolne miejsce na
    > świecie (inna sprawa, że to kosztuje)

    ... w ciagu 48h. BTW czy to nie jest czasem za free ?

    > - darmowe połączenie telefoniczne z bankiem z kilkunastu krajów.

    Tyle, ze w Polsce juz nie dziala 0800 22 GOLD :((

    Poza tym z kartami bzwbk czasem sa problemy za granica - ja mam zawsze :(

    pozdrawiam,

  • 18. Data: 2002-07-23 11:24:44
    Temat: Re: Gdzie kartę kredytową. - piętnuję CITI
    Od: "Stefan" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Wojciech Kozłowski" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Oba banki daja tyle samo dni !.
    > BZ WBK jest troche tańsza !
    > CITY chodzi idealnie w USA gdyz to bank amerykański
    > (ale gdy chciałem sprawdzic jedna transakcję i zadzwoniłem,
    > to powiedzieli,ze to karta polska a nie maja dostepu do bazy danych w
    Polce)

    > Użytkownik "Rafał" <r...@p...fm> napisał w wiadomości
    np.
    Ostatnio po raz drugi w swoim życiu złożyłem wniosek o KK Citi. I skończyło
    się tak samo jak 3 lata temu, czyli pomimo spełniania 200% wszystkich
    jawnych wymagań dostałem info, że sorry ale nie dostanę karty i figa ...
    Nawet nie żałuję, bo może to Opatrzność nade mną czuwa i nie zostałem
    klientem tej instytucji ;-)
    Ale to nie jedyny przypadek problemów z Citi w mojej rodzinie. Ojciec mój
    był złożył wniosek o MasterCard, i dostał .... Visę. Tak powinno być w
    każdym banku ....

  • 19. Data: 2002-07-23 12:28:11
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Witek <w...@p...onet.fi> wrote:

    > ... w ciagu 48h. BTW czy to nie jest czasem za free ?

    AFAIK nie.

    > Tyle, ze w Polsce juz nie dziala 0800 22 GOLD :((
    Ciiiii, bo zablokują ;)

    --
    ___________ (R)

  • 20. Data: 2002-07-23 12:48:52
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    Adam Płaszczyca <_...@i...pl> writes:

    > in plus Citi:
    > - lepsze zabezpieczenie (brak górnego limitu odpowiedzialności banku)
    > - możliwośc 'awaryjnego' podniesienia limitu na karcie w razie kłopotów
    > na telefon

    A sprawdzil ktos, czy to dziala?

    > - możliwośc dosłania karty w razie jej utraty w dowolne miejsce na
    > świecie (inna sprawa, że to kosztuje)
    > - darmowe połączenie telefoniczne z bankiem z kilkunastu krajów.

    Ale nie z Polski? Dziwna cokolwiek strategia, przynajmniej z punktu
    widzenia ew. uzytkownika.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator