  • 31. Data: 2002-09-10 18:40:17
    Temat: Re: GPRS w Plusie i placzenie z mbankiem
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Maciej Loret" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:allbv9$fb1$3@news.tpi.pl...

    > 1. Nie odsylaj mnie do archiwum ;)

    ;)

    > 2. Jak juz musisz, to podaj choc kiedy ten post sie pojawil i jaki mial
    > tytul

    Podam nawet link do tego posta ;)
    http://groups.google.com.pl/groups?selm=afpo53$hi$1@
    news.tpi.pl
    a nawet dwa ;)
    pl

    > 3. Najlepiej napisz do mnie i podaj te ustawienia;)

    Wysle kopie na priv ;).
    Dodam, ze to co jest pod linkami jest to dokladnie taka konfiguracja jaka
    mam w telefonie :). Telefon ma oprogramowanie w wersji: R4A008. Oczywiscie
    uwazam za zbyteczne dodanie, ze bez zadnych problemow dziala z
    mBankiem/MultiBankiem :).

    Maciej

  • 32. Data: 2002-09-10 18:43:16
    Od: Rafał 'R4v' Błachnio <r...@p...fm>

    Jacek Osiecki wrote:
    > Problem w tym, że tak jest w normalnej sieci, zaś w Plusie zamknięcie jednej
    > paczki wiąże się z zamknięciem obu :-|
    > Polecam pl.misc.telefonia.gsm

    Mam ci rachunek zeskanowac? Poza tym jestesmy na pmtg ;) (hint: crosspost)

    --
    Raf
    r...@p...fm

  • 33. Data: 2002-09-11 17:27:08
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Udalo sie komukolwiek odpalic T65 z Multi lub mBankiem ?!

    Jestem w trakcie kombinowania. Zaangazowalem w to mLinki. Jesli mi sie
    uda to dam Ci znac. Jesli Tobie sie uda, to Ty mi dasz przepis. OK?

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    m...@p...pl

    P.S. W jakiej sieci masz telefon?