  • Data: 2008-02-15 19:07:49
    Temat: Fuzja BPH-Pekao i pozyczka nie spłacona automatycznie
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wiadomo, fuzja podziały i inne kwestie. Głośno tym.

    Dostalem powiadomienie listem, że mój Srebrny Sezam 9 lutego zostaje
    włączony w sieć komputerową "starego Pekao"
    Dostalem powiadomienie listem, że moja pożyczka "od ręki" 23 lutego zostaje
    włączona w sieć komputerową "starego Pekao"
    Telefonowali do mnie już chyba ze 4 razy informując mnie, że banki się
    łączą, abym się cieszył, bo będzie lepiej, z troską o klienta dzwonią do
    mnie i pytają, czy dostałem karte Maestro, czy dostałem PINy, mówią, abym
    wyrzucił starą kartę BPH i używał nowej Pekao bo lepsza, pakiet pomocny itd
    itd słucham tego wszystkiego grzecznie...
    ale dziś miarka się przebrała.

    Wg umowy zawartej w Banku BPH przed fuzją pożyczka miała splacać się
    automatycznie z rachunku Srebrny Sezam. Dziś telefonuje panna, że nie
    spłaciłem raty pożyczki, wyjasniłem grzecznie, że raty się spłacają same.
    Wtedy panna poinstruowała mnie, że w celach dowodowych rozmowa będzie
    nagrywana, nie wniosłem sprzeciwu. Zapytala w jakim banku mam rachunek z
    którego się ma ta pożyczka spłacać, odp. moja: oczywiście w Nowym Pekao SA
    i dodałem, że pożyczka także przeszła do Pekao SA i niech sobie tę ratę
    wezmą sami, mają moje pełne pełnomocnictwo pisemne zresztą w formie umowy,
    którą przejeli od BPH.
    Panna stwierdziła, że jest to technicznie niewykonalne i mam tę ratę
    spłacić ręcznie, na co odpowiedziałem oczywiście, że wszelkie fuzje nie są
    problemem klienta, stwierdziłem, że nie będę chodził po oddziałach i
    wyjasniał bo umowa jest taka, że sami sobie biorą raty, środki na rachunku
    mam... i tyle. Ona mówi, że w systemie nie widzi tego konta i nie ma jak
    wziąć... No cóż, mówię, to, że czegoś nie ma, czy nie widać to na prawdę
    nie jest mój problem i niech się nagra, że ta fuzja mnie męczy i tyle.
    Panna stwierdziła, że dalsza rozmowa ze mną nie ma sensu i zakończyła
    rozmowę.

    Teraz muszę monitorować, aby przypadkiem jakichś odsetek mi nie naliczyli
    za nieterminową spłatę.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    rozkoduj mój @ na tiny.pl: http://tiny.pl/p7bb
    http://grupy.3mam.net