  • 21. Data: 2005-04-30 15:51:29
    Temat: Re: Funkcja depozytowa bankomatu
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał w
    wiadomości news:d4vphl$skb$1@news.elsat.net.pl...

    > Ja czułbym się zdecydowanie lepiej mając stronę informacyjną na temat
    > danej usługi, przygotowaną przez bank, z dokładym opisem, a nie tam
    > jakiś wycinek prasowy, czy informację prasową.

    na szczescie pytajacy ma karte PekaO SA, wiec moze i ma lepsza
    instrukcje...;-)

    --
    Pozdrowienia

  • 22. Data: 2005-04-30 16:19:38
    Od: "Paweł" <p...@v...pl>

    Ja czułbym się zdecydowanie lepiej mając stronę informacyjną na temat

    > na szczescie pytajacy ma karte PekaO SA, wiec moze i ma lepsza
> [...]
    Lepszą instrukcję? Hmm.. no ja oprócz odpowiedzi na grupie nie mam żadnej
    innej :P

  • 23. Data: 2005-04-30 21:48:16
    Od: "Paweł" <p...@v...pl>

    Nooo... tyle odpowiedzi... :) Postanowiłem zastosować porady :) Podchodzę do
    bankomatu, wsuwam karte, wstukuję PIN, klikam "Wydanie koperty" i co...? I
    nic :D Chyba już nie było kopert w bankomacie...? :/

  • 24. Data: 2005-05-03 23:15:59
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Paweł napisał:
    > Nooo... tyle odpowiedzi... :) Postanowiłem zastosować porady :) Podchodzę
    > do bankomatu, wsuwam karte, wstukuję PIN, klikam "Wydanie koperty" i
    > co...? I nic :D Chyba już nie było kopert w bankomacie...? :/

    Albo świadomie nie włożyli. Po co im dodatkowy kłopot...

    K.

  • 25. Data: 2005-05-05 06:43:31
    Od: "Grzexs" <grzexs@usun_ten_fragment.go2.pl>

    > Chodzi mi o bankomaty PKO SA, dysponuję kartą Maestro. Dziekuję za
    > wszystkie
    > odpowiedzi :) Dziś pójdę do bankomatu, żeby wpłacić (na początek 10zł,
    > jakby
    > coś nie poszło) :P Pozdrawiam! :)

    Heh, ja też od tylu zaczynałem! A potem dość często korzystałem z tej
    funkcji i ani razu nic nie nawaliło. Acha - na zaksięgowanie mają 4 dni
    robocze! Zwykle aż tak źle nie jest, ale w okolicach tzw. długich weekendów
    może się zdarzyć.

    Grzexs