  • 1. Data: 2003-08-26 20:15:09
    Temat: Fundusze w ING
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    http://www.ing.pl/u235/template/news%2CView.wm/navi/
    50024/message/18444/ed/false/style/default/docmenu/0
    /nazwa/Internet
    Od 25 sierpnia br. wprowadzamy możliwość obsługi Funduszy Inwestycyjnych ING
    przez ING BankOnLine. Teraz inwestowanie będzie jeszcze łatwiejsze.
    Korzystając z systemu bankowości internetowej, możesz:

    * otworzyć Rejestr Indywidualny,
    * złożyć zlecenia: nabycia, odkupienia, konwersji jednostek uczestnictwa
    Funduszy Inwestycyjnych,
    * mieć wgląd do stanu swojego rejestru w podziale na poszczególne
    Fundusze, do historii operacji (wykonanych na podstawie zleceń złożonych przez
    internet, jak również inne kanały dystrybucji) oraz do stanu zleceń internetowych,
    * zmienić dane teleadresowe.

    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.mbank.wizytowka.pl

  • 2. Data: 2003-08-26 20:26:31
    Temat: Odp: Fundusze w ING
    Od: "Hubbard" <p...@p...onet.pl>

    Witam.
    Wczoraj wysłałem wniosek, ciekawe kiedy będzie aktywny.
    Chodzi mi w zasadzie głównie o podgląd, mam u nich 2 fundusze antybelkowe.
    BTW, to ja kocham ten ING...
    W ostatniej chwili zamieniłem Std II na Taryfę 0
    i mam:
    prowadzenie gratis
    wypłaty (np. z mBanku) gratis pow. 5000
    wpłaty (np do mBanku) (raz w miesiącu) gratis
    sporo oddziałów bez kolejek (większość pouciekała po zmianach TOiP)
    a teraz jeszcze to!
    A wydawać by się mogło, że to taki drogi bank...

    Hubbard

  • 3. Data: 2003-08-27 10:38:42
    Temat: Re: Fundusze w ING
    Od: "Adam" <r...@s...com.pl>

    > W ostatniej chwili zamieniłem Std II na Taryfę 0
    > i mam:

    Kiedy ta ostatnia chwila była?. Przeglądam TOiP i widze otwarcie konta 0 bez
    opłat. A tu pani mi mówi że nie ma takiej opcji :(. ....
    Wziołem wniosek o likwidację :).
    Adam.

  • 4. Data: 2003-08-27 20:11:23
    Od: "Hubbard" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik Adam <r...@s...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:
    > Kiedy ta ostatnia chwila była?.

    Jakoś wczesną wiosną...

    > Przeglądam TOiP i widze otwarcie konta 0 bez
    > opłat.

    Ale już nie otwierają.
    Hubbard

  • 5. Data: 2003-08-28 05:23:48
    Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl>

    > W ostatniej chwili zamieniłem Std II na Taryfę 0
    > i mam:
    > prowadzenie gratis
    zgadza się
    > wypłaty (np. z mBanku) gratis pow. 5000
    potwierdzam
    > wpłaty (np do mBanku) (raz w miesiącu) gratis
    a to ciekawostka; wpłaty zawsze są bezpłatne, ale przelewy już nie - czy
    możesz napisać, jak to zrobić ?

    Piotrek

  • 6. Data: 2003-08-28 09:42:59
    Od: "Hubbard" <p...@p...onet.pl>

    >  a to ciekawostka; wpłaty zawsze są bezpłatne, ale przelewy już nie - czy
    > możesz napisać, jak to zrobić ?
    Sorry, w tym wypadku chodzi o OKO.
    Wprawdzie jeszcze nie praktykowałem, ale ZTCW 1 wypłata w miesiącu gratis,
    nawet przelewem do innego banku, a wpłaty, również gotówkowe gratis.
    Hubbard

  • 7. Data: 2003-08-29 05:02:53
    Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl>

    > Sorry, w tym wypadku chodzi o OKO.

    A to ja dziękuję. To wykonywania przelewów gratis ma mbank, lukasa, VWBD, a
    z potwiedzeniem używam Raifaisen. OKO jest dla osób, które chcą mieć kasę w
    jednym banku.

    Piotrek

  • 8. Data: 2003-08-29 16:20:29
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "Hubbard" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Wczoraj wysłałem wniosek, ciekawe kiedy będzie aktywny.

    Daj znać jak to będzie aktywne, coś się z tym strasznie guzdrają.:-(

    > Chodzi mi w zasadzie głównie o podgląd, mam u nich 2 fundusze antybelkowe.

    I jeszcze ich nie umorzyłeś ????
    Co zrobisz z nimi w listopadzie ??? Kupisz akcyjne, bo obligacji mocno
    spadają , a akcji mocno rosną???

  • 9. Data: 2003-08-30 19:21:07
    Od: " Hubbard" <h...@N...gazeta.pl>

    SP9LWH <s...@a...pl> napisał(a):
    > I jeszcze ich nie umorzyłeś ????
    > Co zrobisz z nimi w listopadzie ??? Kupisz akcyjne, bo obligacji mocno
    > spadają , a akcji mocno rosną???

    A co będzie w listopadzie?
    Wydaje mi się, że zwolnienie z belki w TFI obowiązuje do momentu
    odsprzedania jednostek, nawet jak to będze za 20 lat.
    Fundusze akcji owszem rosną, ale nie zawsze...
    A obligacyjne i gotówkowe jakoś tam sobie powoli pełzają, średnio znacznie
    lepiej niż lokaty, a 20% z dochodów zostaje w kieszeni, sorry, w funduszu i
    dalej procentuje. Na spekulacje ;) przeznaczm jakieś małe chwilowo wolne
    środki.
    Myślę, że do konwersji tego w najbliższym czasie może mnie skłonić albo brak
    płynności (mojej) albo ewntualnie planowane konta-fundusze emerytalne
    zwolnione z podatku od zys. kapit., jeżeli dojdą do skutku i okażą się
    atrakcyjne.
    Źle myślę?
    Proszę o komentarz.

    Hubbard

  • 10. Data: 2003-08-30 19:35:15
    Od: "Hubbard" <h...@N...gazeta.pl>

    Piotr <p...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    VWBD, a
    > z potwiedzeniem używam Raifaisen. OKO jest dla osób, które chcą mieć kasę

    Wydawało mi się że wszystkie produkty są dla wszystkich (no, może poza
    produktami prajwet...)
    Chociaż z drugiej strony zaczynam ograniczać ilość posiadanych kont
    (wysłałem wypowiedzenia do Inteligo i ś.p. LGnetu)
    A do Lukasa jakoś nadal się nie potrafię przekonać, choć jakiś czas temu
    zastanawiałem się, czy nie mieć tam swojego głównego konta (e-pro)
    Ale to już jest OT
    Hubbard