  • Data: 2006-09-03 18:23:16
    Temat: Fundusze inwestycyjne - pytanie
    Od: "lukasz_s" <b...@w...vectranet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Bank bankowi nierowny, fundusz funduszowi tez, podopnie jest z roznymi
    sytuacjami , dlatego tez postanowilem opisac swoja sytuacje i prosze o
    wyrozumialosc.

    Jestem mlodym czlowiekiem i chcialbym wrzucic w jakis fundusz 20.000 pln.
    Kwote bede tam trzymal 6-20 miesiecy (rozbieznosc jest spora ale wyplata
    bedzie podyktowana sprawami ktore nie jestem teraz dokladnie sprecyzowac
    czasowo).

    Moje "wymagania" co do funduszu sa nastepujace:
    - zakladajac czarny scenariusz strata zalozonych pieniedzy nie powinna
    przekroczyc 10% wplaty (2000pln)

    Mam nadzieje ze takie warunki ryzyka jakie przyjmuje spowoduja ze bede mogl
    wybrac fundusz niekoniecznie najbezpieczniejszy, czyli z pewna nutka ryzyka
    a co za tym idzie z wiekszymi % zyskow....

    Pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedzi i porady.

    --

    z poważaniem
    Łukasz