  • Data: 2006-09-04 12:15:42
    Temat: Re: Fundusze inwestycyjne - pytanie
    Od: "lukasz_s" <b...@w...vectranet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Rozsądnie, że patrzysz na potencjalne straty a nie zyski natomiast
    > wkładanie do funduszu pieniędzy kiedy potencjalnie możesz ich potrzebować
    > za 6mcy to nieporozumienie.
    > Gdybyś miał 100% pewności że nie potrzebujesz ich przez 2 lata to co
    > innego.

    A moze zatem jakas alternatywa dla funduszy???
    Poprostu mowiac szczerze denerwuje mnie fakt trzymania takiej kwoty na
    koncie internetowym, chcialbym to gdzies wrzucic, i "nawet" 10% zesyk w
    skali 6 miesiecy bylby dla mnie zadowalajacy.
    Co do terminow to jak mowilem moze to byc 6 miesiecy a moze byc 9 czy 15.
    Moze cos innego w takim razie jestes/jestescie mi w stanie polecic.

    pozdrawiam
    Łukasz