    From: xbartx <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Frasa czyli o płacę z Allegro raz jeszcze
    Date: Sun, 31 Jul 2011 20:09:17 +0000 (UTC)

    Od ostatnich moich przebojów kilka transakcji przeszło, ale znowu
    zostałem zaatakowany przez nieprofesjonalną protezę PzA i próba Citi,
    Mille, Alior zakończyła się komunikatem "anulowano". Jak napisała do mnie
    Pani z Allegro:

    "W odpowiedzi na otrzymanego maila uprzejmie informuję, iż płatność na
    kwotę 46,00 zł nie doszła ostatecznie do skutku. Ze względów
    bezpieczeństwa transakcja została przez nas anulowana. Co za tym idzie,
    Sprzedający nie otrzymał wpłaty na swoje konto w Płacę z Allegro.
    Jednocześnie informuję, że kwota transakcji najprawdopodobniej została
    zablokowana przez bank na Pana koncie a zwolnienie blokady nastąpi po
    kilku dniach."

    Jako, że naprawdę mnie to poważnie irytuję zastanawiam się czy jest sens
    zgłosić to gdzieś poza nimi - wystawca karty czyli VISA/MC tudzież
    Polcard? To raczej bym musiał spróbować zrobić za pośrednictwem banku
    jeżeli będzie mu się w ogóle chciało. Jakiś UOKiK czy coś w tych
    okolicach?
    Najlepsze jest to, że jeżeli płacę swoje zaległości wobec Allegro tą samą
    kartą, która w PzA jest anulowana, to wszystko jest oczywiście w jak
    najlepszy porządku i transakcja przechodzi dlatego tutaj bym szukał
    punktu zaczepienia czyli dlaczego sobie wybiórczo traktują tę samą kartę
    swojego klienta.

    Xenocide