  • Data: 2003-11-06 04:46:41
    Temat: Fortisbank - logowanie raz jeszcze
    Od: "A. Hirsz." <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jestem tu nowy i uprzejmie proszę o pomoc, bo wszystkie własne pomysły
    zawiodły.

    Musiałem się przesiąść na nową maszynę (WinXP Prof. IE 6.0 z SP 1 do tego
    Java, 5.0 Release 5.0.0.3810).

    Certifikat zarezestrował poprawnie i ma w zasobach. Przy logowaniu niby
    normalnie ale do czasu. Jak zwykle żąda potwierdzenia certyfikatu i ładuje z
    pozoru całą pierwszą stronę, ale coś mu się "chrzani" w skrypcie. Wyświetla
    komunikat javy o treści

    Wiersz 39
    Znak 5
    Błąd: "document.signApplet jest pusty lub nie jest obiektem.
    Kod: 0
    Adres URl https://planet.fortisbanking.com.pl/client/welcome.j
    sp.

    Po wpisaniu nazwy i hasła nie rusza z miejsca.

    Łączę się przez DSI z firewallem. Przy niemal takiej samej konfiguracji
    dotychczas nie było problemów. Czy ktoś ma pomysł, co z tym fantem zrobić.
    System fortis jest rzeczywiście dobry, ale poprzednie doświadczenia z
    kontaktów z ich informatykami wspominam jak najgorzej. Wolałbym więc
    dowiedzieć się czegoś na tej liście.

    Andrzej Hirszowski