  • 71. Data: 2004-04-22 20:36:53
    Temat: Re: Faktura z terminem platnosci 1.05.2004
    Od: bromden <b...@g...pl.spam.off>

    > I tak rekursywnie do pierwszego dnia roboczego.

    rekurencyjnie, nie ma słowa "rekursywnie"

    --
    bromden(at)gazeta(dot)pl

  • 72. Data: 2004-04-23 09:32:03
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 22 Apr 2004 14:22:52 +0200, Adam Płaszczyca napisał(a):

    > Nie tak. Jesli termin wypada w dzień ustawowo wolny od pracy, to
    > termin ustala się na anstępny dzień.
    > I tak rekursywnie do pierwszego dnia roboczego.

    No dobra, a teraz mam pytanie dotyczące tego samego problemu przy karcie
    kredytowej...

    Skoro sobota nie zwalnia od zapłacenia - to co mam zrobić, jak termin
    spłaty karty wypada mi w sobotę? Przecież nie będę za każdym razem
    sprawdzał, jaki jest dzień tygodnia! A w takim BPH przelewy wewnętrzne
    w sobotę nie funkcjonują...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl

  • 73. Data: 2004-04-23 16:40:22
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Jacek Osiecki <j...@c...pl> wrote:
    [...]
    > A w takim BPH przelewy wewnętrzne
    > w sobotę nie funkcjonują...

    !!!

    Naprawdę?

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

    .-) Oczko mu się odlepiło! Temu misiu!

  • 74. Data: 2004-04-25 20:53:31
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 23 Apr 2004 18:40:22 +0200, Piotr Grzegorz Skowroński napisał(a):
    > Jacek Osiecki <j...@c...pl> wrote:
    > [...]

    > Naprawdę?

    Przynajmniej na to wygląda... Dałem raz zlecenie spłaty BPHowego MC Silver -
    w piątkowy wieczór - i przelew został wykonany dopiero w poniedziałek.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl

  • 75. Data: 2004-04-26 16:08:52
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 22 Apr 2004 22:36:53 +0200, bromden
    <b...@g...pl.spam.off> napisał(a):

    >rekurencyjnie, nie ma słowa "rekursywnie"

    Bo ja wiem...

    Zagladam do 'Slownika wyrazow obcych' PWN 2003, wpisuje haslo 'rekurs'
    i kurde wyskakuje mi odpowiedz, a nie ze znaleznionych hasel 0. :-)

    rekurs
    przestarz...

    tyle bylo.

    Zagladam dla odmiany do 'Slownika ortograficznego' PWN 2003
    i znow mi haslo wyskakuje:

    rekurs, -r-su, -r-sie.

    No to chyba musi istniec tez rekursywny, nie?
    Zagladam do przestarzalego (skoro nowy tak powiada) 'Slownika wyrazow
    obcych' Kopalinskiego, i tam znajduje objasnienie:

    rekurs prawo poszukiwania naleznosci wekslowej na zyrancie; przest.
    (a jednak juz za Kopalinskiego :-) ) odwolanie sie do wyzszej
    instancji.
    - lac. recursus 'powrot; cofniecie sie' od recurrere 'biec z powrotem;
    wracac'; zob: re-; kurs.

    --
    Adek {maile na adres z newsow przed czytaniem są wrzucane
    do kosza. Wlasciwy to adek124(małpa)w.domku.prv.pl}

  • 76. Data: 2004-04-26 16:13:16
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Jacek Osiecki <j...@c...pl> wrote:

    > Przynajmniej na to wygląda... Dałem raz zlecenie spłaty BPHowego MC
    > Silver - w piątkowy wieczór - i przelew został wykonany dopiero w
    > poniedziałek.

    Dziwo jakieś.
    Myślałem że BPH już od dawna ma online'owy system.