  • 1. Data: 2006-01-07 15:48:12
    Temat: Fajny opis transakcji kartowej
    Od: "August" <n...@p...pl>

    Cyt.:
    " POL-MIEDZ TRANS ST PAL 5KM OD POLKOW PL"

    Czyli można się dowiedzieć w jakiej odległości od Polkowic jest stacja paliw, na
    której tankowano :-)

    --
    S pozdravem,
    August

  • 2. Data: 2006-01-07 18:40:34
    Temat: Re: Fajny opis transakcji kartowej
    Od: "Artur 'Zmechu' Prokopiuk" <z...@p...onet.pl>

    W poprzednim odcinku serialu pl.biznes.banki, "August" <n...@p...pl>
    napisał(a):

    > Cyt.:
    > " POL-MIEDZ TRANS ST PAL 5KM OD POLKOW PL"
    >
    > Czyli można się dowiedzieć w jakiej odległości od Polkowic jest stacja
    > paliw, na której tankowano :-)

    Ja swego czasu przelewałem część kasy z jednego banku do drugiego. Zamiast
    sloganów typu "zasienie konta" czy "przekaz z xxxx banku" w tytule przelewu
    pisałem "łapówka dla Sejmowej Komisji Śledczej", "haracz dla mafii
    wołomińskiej za ochronę", "zwrot cła za transport broni nuklearnej z
    Rosji", "nadpłata za usługi seksualne dla baru 'Gorąca Hela'" itp. Dzięki
    temu od razu widziałem na comiesiącznym wyciągu, które przelewy są moje :-)

    Skończyłem z tym, jak swego czasu zrobiłem przelew pod tytułem "Agencja
    Towarzyska 'Czarny Lotos' - wynagrodzenie za wygrany maraton, gratulujemy"
    a wyciąg wpadł w ręce małżonki.

    Pozdrawiam
    Artur
    --
    Medżik DiscoPolo Mejker:
    http://www.mdpm.bzi.pl/

  • 3. Data: 2006-01-07 18:43:50
    Od: KrzysiekPP <k...@N...op.pl>

    > Skończyłem z tym, jak swego czasu zrobiłem przelew pod tytułem "Agencja
    > Towarzyska 'Czarny Lotos' - wynagrodzenie za wygrany maraton, gratulujemy"
    > a wyciąg wpadł w ręce małżonki.

    Ja kiedys w centrum Warszawy wsiadajac do samochodu zgarnąłem zza
    wycieraczek te wszystkie bileciki od agencji towarzyskich i zmięte
    wsadzilem do kieszeni marynarki.

    A swoje odcierpialem, jak zona oddawała marynarkę do pralni i
    przegrzebała kieszenie ...

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 4. Data: 2006-01-07 20:35:11
    Od: "Karol Żwiruk" <p...@k...pl>

    > Czyli można się dowiedzieć w jakiej odległości od Polkowic jest stacja
    > paliw, na
    > której tankowano :-)

    podeślij pls na priv skan slipa

    --
    Karol Żwiruk
    Świat Kart: http://KartyOnLine.pl

  • 5. Data: 2006-01-08 00:54:48
    Od: "Wojtek" <s...@o...pl>

    Około 10km. Do Lubina (miasta) jest około 16-18 a na Lunin Główny (gdzie
    stacja) jest około 10-12km.

    tiny: http://tiny.pl/xsfb

    Stacja jest na wysokosci konca zbiornika Gilów patrząc od Lubina co biegnie
    równolegle do drogi, może jeden kilometr blizej w strone Lubina.

    pełny: http://www.viamichelin.com/viamichelin/gbr/dyn/contr
    oller/It
    iWGPerformPage?E_wg=210506009kS4J506008014904290005I
    TIWG4w11
    133gbr004k112v101i10111c101511041743000ccG9sa293aWNl
    00001009
    1143yua100131410110y100r110417430007bHViaW4000011000
    12010010
    072006008039.004-1.00110001001001001001001003gbr0110
    11&stat=
    ambiguous_iti&pim=true&dtmDeparture=null&strDestChoi
    ce=0&x=1 9&y=14