  • 1. Data: 2003-10-31 21:49:15
    Temat: Dzisiaj padło pkobp jesli chodzi o karty Visa (Wałbrzych)
    Od: "noe" <brak@ANTYSPAM/konto.pl>

    Stacja Paliw,market Tesco,Real na szcesce mialem mBanku Vise i poszło.

  • 2. Data: 2003-10-31 22:42:27
    Od: "Betinho" <p...@w...pl>

    Użytkownik "noe" <brak@ANTYSPAM/konto.pl> napisał w wiadomości
    > Stacja Paliw,market Tesco,Real na szcesce mialem mBanku Vise i poszło.

    W lodzi tez - Geant i Leclerc

  • 3. Data: 2003-11-01 08:37:21
    Od: Konrad Brywczyński <k...@b...tk>

    W news:bnuogh$clo$1@SunSITE.icm.edu.pl,
    Betinho <p...@w...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "noe" <brak@ANTYSPAM/konto.pl> napisał w wiadomości
    > W lodzi tez - Geant i Leclerc

    Nie PKOBP, a Polcard. Dobrze, że żelazka chodziły. ;)

    --
    Konrad J. Brywczyński GG:1528179
    http://www.boeing.com/news/releases/2003/q2/nr_03051

  • 4. Data: 2003-11-01 08:56:46
    Od: "Marek J" <NOSPAMmarkusj@.interia.pl>

    Użytkownik "noe" <brak@ANTYSPAM/konto.pl> napisał w wiadomości
    > Stacja Paliw,market Tesco,Real na szcesce mialem mBanku Vise i poszło.

    To samo widziałem w Auchan w Katowicach - kobieta w kolejce nie mogła
    zapłacić VE PKO BP. Oczwiście ona wiedziała lepiej i kazała kasjerce
    próbować aż do skutku a kasjerka też z tych mądrzejszych próbowała 5 razy,
    zanim się obie panie przekonały że jednak nie da rady.

    Pozdrawiam

    Marek

  • 5. Data: 2003-11-01 22:15:42
    Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

    A wiecie, że PKO BP to właściwie bank z minionej epoki z jednym nowoczesnym
    elementem - Inteligo i dogorywającym e-pko.

  • 6. Data: 2003-11-02 18:09:56
    Od: Marek Kuchciak <m...@w...home.pl>

    Konrad Brywczyński (01-11-2003 09:37):

    > Nie PKOBP, a Polcard. Dobrze, że żelazka chodziły. ;)

    A jeżeli w punkcie nie ma żelazka? Oczywiście dodzwonienie się w celu
    autoryzacji telefonicznej było niewykonalne. Czy punkt ma obowiązek
    posiadania na wszelki wypadek żelazka? Od czego to zależy?

    MWK
    --
    Marek Kuchciak, Wrocław m...@w...home.pl