  • 1. Data: 2003-10-31 23:16:50
    Temat: Inteligo + wzor podpisu
    Od: dueerre <d...@n...interia.pl>

    Witam,

    Do czego w tym koncie może byc potrzebny mój wzór podpisu ?
    niestety wzór mojego podpisu złożyła za mnie siostra, bo Pan z
    Masterlinku nie dość ze wpadł niezapowiedziany, to wytłumaczył jej, ze
    to tylko formalność.
    Ten podpis odbiega trochę od mojego... na karcie podpisałem się juz po
    swojemu.
    Dzwoniłem do Inteligo, ale powiedziano mi, ze nie ma możliwości zmiany
    wzoru...

    W jakim momencie bank porównuje mój podpis ?

    proszę o pomoc
    pozdrawiam
    jacek

  • 2. Data: 2003-10-31 23:29:38
    Temat: Re: Inteligo + wzor podpisu
    Od: "sas" <s...@p...pl>

> [...]
    >wzoru...
    >
    >W jakim momencie bank porównuje mój podpis ?

    Nie ma powodów do zdenerwowania. Podpis złożyła Twoja siostra za odbiór
    przesyłki i na umowie. Dla codziennego uzytkowania karty liczy się podpis
    złożony właśnie na niej, bo przecież to kasjerka w sklepie patrzy ma zgodność
    podpisu na karcie z podpisem jaki złożyłeś na pokwitowaniu. Problem więc nie
    istnieje i nie bedziesz musiał się zupełnie tłumaczyc z tego. Poza tym bank
    jest w porzadku a piszę to z własnego doświadczenia: ssam jestem klientem
    INTELIGO od poczatku istnienia banku i nigdy się nie zawiodłem.Nie znalazłem
    lepszej oferty na rynku.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 3. Data: 2003-11-01 02:05:35
    Od: Krystek <k...@s...pl_>

    sas napisał:
    > Poza tym bank jest w porzadku a piszę to z własnego doświadczenia:
    > sam jestem klientem INTELIGO od poczatku istnienia banku i nigdy się
    > nie zawiodłem.Nie znalazłem lepszej oferty na rynku.

    Wiemy wiemy ;-)

  • 4. Data: 2003-11-01 07:14:12
    Od: "Duke" <b...@p...wp.pl>

    sas wrote:
    >Dla codziennego uzytkowania karty liczy
    > się podpis złożony właśnie na niej, bo przecież to kasjerka w sklepie
    > patrzy ma zgodność podpisu na karcie z podpisem jaki złożyłeś na
    > pokwitowaniu.

    A brałeś pod uwage taką sytuacja jak kradzież karty? Wtedy (w przypadku
    reklamacji) nie ma możliwości sprawdzenia zgodności podpisu z tym który
    był
    na karcie.

  • 5. Data: 2003-11-01 08:00:24
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "sas" <s...@p...pl> napisał w wiadomości

    > podpisu na karcie z podpisem jaki złożyłeś na pokwitowaniu. Problem więc
    nie
    > istnieje i nie bedziesz musiał się zupełnie tłumaczyc z tego. Poza tym
    bank

    Ależ istnieje. A powiedzmy polecenie zapłaty, czy jakiekolwiek papierowe
    formularze wysyłane do inteligo ?

    BTW Też się kiedyś o to dowiadywałem i też stwierdzili, że nie ma możliwości
    zmiany wzoru podpisu. I tutaj mi się coś nie podoba...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 6. Data: 2003-11-11 16:49:00
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 1 Nov 2003 09:00:24 +0100,
    osoba podpisana: Wojciech Nawara <n...@o...pl>
    napisała:
    [...]
    > BTW Też się kiedyś o to dowiadywałem i też stwierdzili, że nie ma możliwości
    > zmiany wzoru podpisu. I tutaj mi się coś nie podoba...

    Interesujące. Czy to znaczy, że jak sie ożenię i będę miał fantazję z
    tej okazji zmieić nazwisko to podpisu w Inteligo nie zmienię?
    KJ

    --
    Biologia poucza, ze jeśli cię coś ugryzło, to niemal pewne, ze była to samica.

  • 7. Data: 2003-11-11 17:55:56
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Kamil Jonca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Interesujące. Czy to znaczy, że jak sie ożenię i będę miał fantazję z
    > tej okazji zmieić nazwisko to podpisu w Inteligo nie zmienię?

    Nie pomyślałem o tym. :-)

    W każdym razie inteligo twierdziło twardo, że nie ma możliwości zmiany...
    Hmmm...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 8. Data: 2003-11-11 20:43:50
    Od: Wiedźma Ple-Ple <m...@p...onet.pl>

    Kamil Jonca <k...@p...onet.pl> wrote:

    > Interesujące. Czy to znaczy, że jak sie ożenię i będę miał fantazję z
    > tej okazji zmieić nazwisko to podpisu w Inteligo nie zmienię?

    Zawsze można podpisywać się krzyżykiem... ;>>

    NP: Graveland - "Following the voice of blood"

    --
    My eyes are shut I cannot see
    though clear is thy despair