  • 31. Data: 2011-11-16 18:47:08
    Temat: Re: Dziś rusza internetowy BGŻ Optima
    Od: pwz <p...@o...pl>

    W dniu 2011-11-16 19:44, pwz pisze:

    > No dobrze, ale co mam "w ręku"? Skan? Plik PDF? JPG?
    > pwz

    Odpowiadając sobie samemu: dostaję "do ręki" plik pdf... (par. 7 ust. 5
    regulaminu).
    pwz

  • 32. Data: 2011-11-16 18:50:43
    Od: "Konfabulator" <k...@g...pl>

    pwz <p...@o...pl> napisał(a):

    > No dobrze, ale co mam "w ręku"? Skan? Plik PDF? JPG?

    Masz propozycję w formie umowy, której zawarcie bank potwierdza elektronicznie
    po tym jak Ty potwierdzisz chęć jej zawarcia robiąc przelew. I eto wsio. Aż
    dziwne, że tak długo trzeba było czekać na to. Brakuje jeszcze dowodów z
    chipem, wtedy założenie takiego konta w pełni funkcjonalnego będzie trwało 5
    sekund.

  • 33. Data: 2011-11-16 18:56:23
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Konfabulator napisał(a) :

> [...]
    > chipem, wtedy założenie takiego konta w pełni funkcjonalnego będzie trwało 5

    A tego chipa to będę przytykał do myszy, czy wkładał w stację
    dyskietek 1.44? ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 34. Data: 2011-11-16 18:57:00
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "Marcin" <p...@c...net> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...

    > " Dziś rusza internetowy bank w ramach BGŻ, w którym nie będzie można
    > nawet założyć ROR-u. Zapłaci za to 4,6 proc. na koncie
    > oszczędnościowym i 6,5 proc. na lokacie jednodniowej bez podatku.

    Oni tam są, czy ich nie ma ?
    Wysłałem pytanie na k...@b...pl i od razu dostałem wiadomość od
    Mail Delivery System że na taki adres nie da się przesłać maila.

    A moje pytanie:
    Czy rachunek wspólny w innym banku może być rachunkiem powiązanym do
    rachunku indywidualnego ?
    Wydaje mi się, że nie powinno być problemu, ale kto go tam wie.
    Ktoś wie ?
    P.G.

  • 35. Data: 2011-11-16 19:01:43
    Od: "Konfabulator" <k...@g...pl>

    Zbynek Ltd. <s...@p...onet.pl> napisał(a):

    > A tego chipa to będę przytykał do myszy, czy wkładał w stację
    > dyskietek 1.44? ;-)

    Do czytnika za 2 dolce pod usb :) Tam też będziesz miał wgrane ubezpieczenie,
    paszport i parę innych rzeczy. Ale to jeszcze trochę potrwa :(

  • 36. Data: 2011-11-16 19:09:04
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "guest" <n...@U...pl> napisał w wiadomości

    > No to przetestuję na sobie, a raczej swoich pieniądzach.

    Własnie się zastanawiam. Bo szczerze mówiąc godna uwagi jest tylko ta lokata
    jednodniowa. Mozna ich założyć 8 sztuk. Reszta proponowanych lokat, jeśli wziąć
    pod uwagę oprocentowanie, jest "do bani".
    A przecież dni lokat jednodniowych są policzone.

    i ciekawe to bezpieczeństwo. Bez hasła do logowania takiego "z pamięci", tylko
    kodem z tokena.

  • 37. Data: 2011-11-16 19:23:34
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Konfabulator" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Konto oszczędnościowe 4,6%, ale z jaką kapitalizacją?
    >
    > Strona od początku zbudowana tak jakby szukali jeleni, kompletnie nieczytelna.

    A w kalkulatorze lokat to normalnie oszukują. "Odsetki naliczone" w lokacie:
    1, 3, 6, 12 miesięcznej, równe "odsetkom do wypłaty".
    A podatek Belki to gdzie?????

    http://www.bgzoptima.pl/narzedzia_porady/narzedzia_d
    o_oszczedzania/calculatord.aspx

  • 38. Data: 2011-11-16 19:27:34
    Od: osa <o...@n...onet.pl>

    W dniu 2011-11-16 20:09, wiatrak pisze:
    > i ciekawe to bezpieczeństwo. Bez hasła do logowania takiego "z pamięci",
    > tylko kodem z tokena.
    Z pamięci masz PIN do tokena, więc jak zwykle trzeba pamiętać jakiś
    identyfikator i hasło ;)

  • 39. Data: 2011-11-16 19:53:33
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-11-16 19:36, Zbynek Ltd. pisze:

    > Z powodów marketingowych? I głupoty generującej dodatkowe koszty?
    > No chyba, że przewidywane jest w (nie)dalekiej przyszłości
    > wprowadzenie możliwości przelewów na dowolne konto.

    Nie chciałbym krakać, ale pewno BGŻ-wi łapówkobiorcy (w tym i ja) rzucą
    się na to z powodu braku sensownej oferty depozytowej w ebgż.

    Po czym pewno konto z łapówką stanie się kosztowne...

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 40. Data: 2011-11-16 20:34:45
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Gueście!

    W środę, 16 listopada 2011, o godz. 12:12:31, napisałeś na temat: "Dziś rusza
    internetowy BGŻ Optima"
    guest n...@U...pl, news:ja05qv$nc8$1@inews.gazeta.pl

    > Procedura zakładania - prawie bezboleśnie.

    Na SMS trzeba trochę czekać a na SMS do umowy ramowej to z 20 minut czekałem
    (Plus GSM).
    Na dodatek umowy ramowej za cholerę nie mogę pobrać od godz. 13 z minutami do
    teraz.

    > Przelew inicjujący zlecony.
    > Wrażeniami podzielę się jak otrzymam Digipass.

    Proponują by przelew inicjujący opiewał na zadeklarowaną kwotę (wykonałem na
    1zł). Wtedy chyba samoczynnie założy się lokata i będzie procentować.
    Ale nie możliwości zalogowania się do systemu bo trzeba czkać na token Digipass
    i resztę danych.
    Nie mam też żadnego potwierdzenia czy przelew inicjujący w pełni aktywował
    konto.

    --
    Hej!
    TZ

    - Po zebraniu makulatury sprzedaliśmy ją razem z panią. -