  • 71. Data: 2011-11-18 17:47:18
    Temat: Re: Dziś rusza internetowy BGŻ Optima
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2011-11-18 16:49, d530 pisze:

    > Zapoznaj się najpierw z funkcjonowaniem tych przelewów inicjujących zanim zaczniesz
    rozgłaszać nieprawdę.

    Zanim napisałem, to się zapoznałem.
    Ciągle się czegoś czepiasz.
    Ciągle ględzisz o nieprawdzie.
    Chcesz o coś zapytać?
    To zadaj jasne i proste pytanie, o ile ci się uda.

  • 72. Data: 2011-11-24 09:03:31
    Od: " Anna Kozłowska" <b...@g...pl>

    wiatrak <w...@y...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Konfabulator" <k...@g...pl> napisał w
    wiadomośc

    > .
    >
    > A w kalkulatorze lokat to normalnie oszukują. "Odsetki naliczone" w
    lokacie:
    > 1, 3, 6, 12 miesięcznej, równe "odsetkom do wypłaty".
    > A podatek Belki to gdzie?????

    http://www.bgzoptima.pl/narzedzia_porady/narzedzia_d
    o_oszczedzania/calculator
    d.
    > aspx

    Witam,
    Na stronie z kalkulatorami doprecyzowaliśmy opis, obecnie jest tam
    komunikat, że wartość odsetek pokazywana jest przed opodatkowaniem, poniżej
    link do strony:
    http://www.bgzoptima.pl/narzedzia_porady/narzedzia_d
    o_oszczedzania/calculator
    d.aspx
    Pracujemy także nad rozbudowaniem kalkulatora, tak, aby pokazywał kwotę
    odsetek po odliczeniu podatku.

    Pozdrawiam,
    Anna Kozłowska,
    Zespół Prasowy BGŻOptima.

  • 73. Data: 2011-11-25 00:48:37
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik " Anna Kozłowska" <b...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:jal192$g6a$1@inews.gazeta.pl...

    > Pozdrawiam,
    > Anna Kozłowska,
    > Zespół Prasowy BGŻOptima.

    Pani Aniu - puśćcie juz te PIN-y wreszcie do ludzi
    ..... bo Wam sie "prasa" popsuje ;)
    - no chyba ze wstrzymujecie wlasnie z tegoz powodu :D

  • 74. Data: 2011-11-25 09:13:07
    Od: " Anna Kozłowska" <b...@g...pl>

    Waldek <m...@n...dam> napisał(a):

> [...]
    > >

    > Pani Aniu - puśćcie juz te PIN-y wreszcie do ludzi
    > ...... bo Wam sie "prasa" popsuje ;)
    > - no chyba ze wstrzymujecie wlasnie z tegoz powodu :D

    Ze względu na zasady bezpieczeństwa Digipassy i numery PIN wysyłane są osobno.
    Mam nadzieję, że już niebawem otrzyma Pan swój kod dostępu.

    Pozdrawiam
    Anna Kozłowska
    Zespół Prasowy BGŻOptima.

  • 75. Data: 2011-11-25 09:27:09
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Waldku!

    W piątek, 25 listopada 2011, o godz. 01:48:37, napisałeś na temat: "Dziś rusza
    internetowy BGŻ Optima"
    Waldek m...@n...dam, news:jamol5$tlj$1@news.onet.pl

    > Pani Aniu - puśćcie juz te PIN-y wreszcie do ludzi
    > ..... bo Wam sie "prasa" popsuje ;)
    > - no chyba ze wstrzymujecie wlasnie z tegoz powodu :D

    Jak skończą wysyłać DigiPassy to wtedy zaczną wysyłać PINy ;-)
    Oby tylko jeszcze pasowały ;D

    --
    Hej!
    TZ

    - Zakończenie jest ciekawe, główny bohater wysadza się w powietrze. -

  • 76. Data: 2011-11-25 10:47:17
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    Wczoraj dostałem digipassa. Czemu to takie wielkie?
    Miałem już kody jednorazowe, zdrapki, kody sms-owe, token gsm. To co
    wczoraj dostałem to chyba najgorsze z możliwych rozwiązań. Z banków
    korzystam i w domu i w pracy, a i na wyjazdach też się zdarzy. I nie
    wyobrażam sobie wożenia tego digipassa ze sobą.

    pzdr
    Zyga

  • 77. Data: 2011-11-25 18:51:49
    Od: "d530" <d...@p...com>

    "Zyga" <z...@w...pl> wrote in message

    > Wczoraj dostałem digipassa. Czemu to takie wielkie?

    Żebyś nie zgubił.

  • 78. Data: 2011-12-20 19:09:04
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    Doczekałem się tokena... znaczy digipaska. No i pinu... Wydanego do
    innego tokena.

    WAM

  • 79. Data: 2011-12-20 19:47:06
    Od: "Artur Kubit" <a...@i...pl>

    > Doczekałem się tokena... znaczy digipaska. No i pinu... Wydanego do
    > innego tokena.

    Też tak miałem. Kontakt z supportem rozwiązuje problem.

  • 80. Data: 2011-12-21 09:17:30
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    On 20 Gru, 20:09, WAM <n...@n...nopl.pl> wrote:
    > Doczekałem się tokena... znaczy digipaska. No i pinu... Wydanego do
    > innego tokena.
    >
    > WAM
    > --
    > mezrom dan ysazcw ->www.nadmorze.pl<- wczasy nad morzem