  • 11. Data: 2002-03-21 10:03:08
    Temat: Re: Do wygrania 3 Kredyty po 100.000 zl - bez odsetek i prowizji !
    Od: <z...@w...pl>

    > Nowy konkurs na serwisie bankier.pl
    >
    > Do wygrania 3 kredyty hipoteczne w wysokości 100.000 zlotych kazdy,
    > Zero odsetek, zero prowizji !!!
    > Okres splaty 20 lat.
    >
    > http://www.bankier.pl/konkurs/k01/
    >

    > Witam,
    o rany, czy oni naprawdę chca nas spytac jaki chcemy brac kredyt?
    I jak go spłacać? Aż nieprawdopodobne...

  • 12. Data: 2002-03-21 10:26:49
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > o rany, czy oni naprawdę chca nas spytac jaki chcemy brac kredyt?
    > I jak go spłacać? Aż nieprawdopodobne...
    >

    > --
    Już mówiłem: dla mnie ekstra. Może wreszcie dożyliśmy czasów gdy w bankach
    powieszą sobie przed monitorem hasło "nic o klienach bez nich samych" (o kurcze
    jak to zabrzmiało propagandowo - no trudno).

  • 13. Data: 2002-03-21 10:28:59
    Od: "Pete" <m...@N...bigfoot.com>

    > ekhem. W ksiazeczce co prawda mam A, ale... ;) ale kto by tam czytal
    > regulaminy cholera konkursow...

    To doczytaj do konca.
    Jesli nie spelniasz ktoregos z warunkow, mozesz przekazac prawo do nagrody
    wybranej osobie ;-)))

    --
    Pete

  • 14. Data: 2002-03-21 10:38:15
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    kurcze
    > jak to zabrzmiało propagandowo - no trudno).

    Taa przydaloby sie w Fortisie o mojej chargowce ;)

  • 15. Data: 2002-03-21 10:39:32
    Od: <z...@w...pl>

> [...]
    kurcze
    > jak to zabrzmiało propagandowo - no trudno).

    piszę, że nieprawdopodobne, bo zawsze miałam przykre przygody z bankami
    (głównie z Millenium) i nigdy nikt nie pytał mnie o zdanie... Muszę korzystać z
    konta, lokat itd, a pewnie niebawem będziemy z meżem brali kredyt na większe
    mieszkanie... jak zobaczyłam dzisiaj ten konkurs to naprawdę zapaliła mi się
    jakaś żaróweczka w głowie... jaki to bank??!!

  • 16. Data: 2002-03-21 10:55:24
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    się
    > jakaś żaróweczka w głowie... jaki to bank??!!

    hmmmm wydaje mi sie teraz jednak
    ze ktory z tych Fortis albo Mult albo Nordea

    Jako, ze Fortis juz reklamowal sie bardzo na bankierze i swoje e-pakiety i
    kredyt mieszkaniowy....

    BZWBK ma jednak ten swoj interntowy kanal dosc zacofany w porownaniu z tymi
    trzema, a to wlansie chpodzi o rozbudowany kanal dysrtybucji...

    Hmmm.
    Fortis poszukuje specjalisty ds nowych produktow i dawno juz nie
    rozbudowywal e-pakietu...
    http://www.fortisbank.pl/services/credits/MortgageCr
    edit1PL.html

    Z drugiej srtony Multi z wizerunkowego zamienia rekalmy na produuktowe???

    Nordea ma przez Internet leasing samochodow
    i http://www.nordeabank.pl/pl/article/1988.html

    a Multibank ma tylko samochod, o mieszkaniach w ogole cos znalezc nie
    moge... moze wlasnie Multi???

    Jak mysliscie
    No bo tak sie zastanawiam ktory inny bank...
    Nordea juz akcje reklama jakos skonczyla z tego co czytalem kiedys w
    mediarun.pl

    Hmmm - wasze typy?

  • 17. Data: 2002-03-21 11:07:23
    Od: <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > No bo tak sie zastanawiam ktory inny bank...
    > Nordea juz akcje reklama jakos skonczyla z tego co czytalem kiedys w

    A co byśmy powiedzieli o odświeżeniu produktowym którgoś z "marmurów", np. LG
    Habitat - eeeee tam co ja przecież sam w to nie wieżę.

  • 18. Data: 2002-03-21 11:17:56
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > A co byśmy powiedzieli o odświeżeniu produktowym którgoś z "marmurów", np.
    LG
    > Habitat - eeeee tam co ja przecież sam w to nie wieżę.

    ja te nie wierze, skoro maja byc sprzedani... to raczej Nordea przejumujac
    LG - ale powinna przejac najpierw LG a nie tak..

  • 19. Data: 2002-03-21 11:24:57
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "AMRA" <

    > Taa przydaloby sie w Fortisie o mojej chargowce ;)

    jakiej twojej - przeciez ci jej nie dali?
    czyzby do e-konta jednak juz dawali VC ?
    *** blad ***

  • 20. Data: 2002-03-21 11:37:48
    Od: <p...@p...onet.pl>

    Myślę ża jakiś Marmurowy chce nabrać trochę młodej krwi PKO, WBK