  • 11. Data: 2022-01-21 09:47:46
    Temat: Re: Diners Club nie dla nowych
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Jak zgubisz to Cię nie okradną, bo nigdzie nie akceptują ;-))

    -----

  • 12. Data: 2022-01-21 10:19:40
    Od: Mac Ka <m...@i...pl>

    piątek, 21 stycznia 2022 o 09:47:49 UTC+1 ąćęłńóśźż napisał(a):
    > Jak zgubisz to Cię nie okradną, bo nigdzie nie akceptują ;-))
    >

    > -----

    Eeeee... od lat chyba działa we wszystkich bankomatach obsługujących Mastercard, a o
    sklepach znalazłem cos takiego:

    Akceptacja karty kredytowej Diners Club
    W Polsce karta jest akceptowana w 75% punktów handlowo-usługowych. A jak to wygląda w
    praktyce? Nie jest na pewno ani bardzo dobrze, ani bardzo źle. Kartą nie zapłacimy w
    praktycznie żadnym sklepie internetowym. Jeżeli chodzi o punkty handlowo-usługowe, w
    moim przypadku w około 20% płatności otrzymywałem odmowę ze strony terminalu
    płatniczego. Dodatkowo występują sporadyczne problemy z płatnościami zbliżeniowymi
    (Pay-pass). Jako karta dodatkowa Diners Club spełni swoje zadanie.

    Update 01.2022 ponownie testowaliśmy akceptowalność karty, w przypadku punktów
    stacjonarnych akceptowalność jest na poziomie 85-90%. Kartą zapłacimy m.in w
    Biedronce, Lidlu, Auchan, Mc Donalds, na Stacjach Paliw (Orlen itp.), sklepach
    osiedlowych, restauracjach itp. Karta jest akceptowalna przez następujące systemy:
    Elavon Financial Services, eService Sp. z o.o., First Data Polska SA, SIX Payment
    Services, Polskie ePłatności SA, Pekao SA, Kapsch. Odmowy były praktycznie
    rzadkością. Jedynie miałem problem w przypadku płatności online
    https://finhack.pl/opinie-karta-kredytowa-diners-clu
    b/

    Tak naprawdę, to nie ma co roztrząsać, bo jeśli jej nie masz to nikłe szanse na
    otrzymanie.

    MK

  • 13. Data: 2022-03-09 11:37:49
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Do czego służą bankomaty?
    Idziesz tam przed kupowaniem pietruszki na bazarze?
    No OK, przy chodzeniu na qrwy można mniejszy ślad zostawiać.
    Po co gotówka?
    Sam kłopot.

    -----

  • 14. Data: 2022-03-09 11:39:29
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Pamiętam traumę z AmExem wydawanym przez jeden z polskich banków (nie citek),
    wystarczy.

    -----

  • 15. Data: 2022-03-09 14:05:11
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    W jakim celu ktoś miałby maskować ślady ,,chodzenia
    na qrwy'', skoro prostytucja nie jest opodatkowana?

    -=-

    Przywróciłem do łask WXP -- oglądam DVB-T z dongla USB...

    Używanie tego dongla spod 64W10 jest kłopotliwsze niż spod
    WXP z uwagi na uporczywe autoaktualizowanie oprogramowania
    potrzebnego do obsługi tegoż dongla -- czyniące ów dongiel
    nieobsługiwanym... Trzeba co jakiś czas ręcznie przywracać
    stare sterowniki?...

    --

    "ąćęłńóśźż" 6228837d$0$473$6...@n...neostrada.pl