    From: t...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Debet w BZWBK24
    Date: Tue, 26 Nov 2002 13:40:07 +0100

    Wiatm

    Co bedzie jak sie zrobi debet na koncie BZWBK24?
    Zalozmy ze mam 0 zl, pod koniec miesiaca przychodzi oplata za
    prowadzenie konta 5 zl. Wtedy powstaje debet -5 zl.
    Czy wiaze sie to z jakas kara, czy Bank po prostu czeka na
    uzupelnienie srodkow ?

    Pytam dlatego, bo rzadko korzystam z tego konta i nie mam czasu
    sprawdzac stanu i zastanawiam sie czy nie zasilac go autoamtycznie co
    miesiac piecioma zlotymi, czy raczej raz na pewien czas splacac
    powstaly debet?

    Pzdr
    mareczek