  • 11. Data: 2006-02-02 08:21:05
    Temat: Re: Darmowa wypłata PKO BP po 1 marca
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    oboista wrote:
    [..]

    [...]

    > skoro dotychczas nie zmienili tego banku, to wątpię aby ich coś do
    > tego zachęciło. Natomiast jest to dla mnie wątek poboczny.
    Bo dotychczas nie było prowizji za wypłatę z kasy

    > Główny wątek mojego e-maila dotyczył głupoty wprowadzania opłat za
    > wypłatę gotówki w kasie. Skoro każdy w miarę rozgarnięty klient, może
    > i tak stosując dwie operacje, obejść prowizje bankowe - dodając pracy
    > kasjerom.
    Pod warunkiem, że odpowiednio duże saldo na takie operacje ma, co już
    zostało wspomniane.

    > Swego czasu próbowałem korzystać z wpłatomatów depozytowych PKO BP,
    > jednak ślamazarna szybkość rozliczenia tak wpłaconych pieniędzy 2-3
    > dni skutecznie mnie zniechęciła na czas jakiś.
    Najlepiej było to rozwiazane w śp. handlo i w mBanku - bezpośrednio po
    wpłacie kasa jest, ale zablokowana, odblokowywwana jest po 1-2 dniach.
    KJ

  • 12. Data: 2006-02-02 09:45:48
    Temat: Re: Re[4]: Darmowa wypłata PKO BP po 1 marca
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    No to jeszcze sprawdź, z jaka datą pojawiaja się pieniązki po wpłacie...
    JaC

    > Przy pobraniu w kasie operacja jest równocześnie widoczna na koncie pko inteligo -
    nie ma opóźnienia czasowego,
    przynajmniej u mnie, więc i nie ma odsetek za kredyt.

  • 13. Data: 2006-02-02 10:49:27
    Temat: Re[6]: Darmowa wypłata PKO BP po 1 marca
    Od: oboista <j...@p...onet.pl>

    Witaj 666!

    W Twoim liście datowanym 2 lutego 2006 (10:45:48) można przeczytać:

    > No to jeszcze sprawdź, z jaka datą pojawiaja się pieniązki po wpłacie...
    tak samo od chwili wprowadzenie PKO Inteligo mam w tym samym czasie.
    Nie muszę sprawdzać :]

    --
    Pozdrowienia,
    oboista

  • 14. Data: 2006-02-02 12:56:10
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Czyli o 7:02 rano biore 50 tys, wpłacam o 19:58 ponownie 50 tys, i cały dzien mam
    nieoprocentowany kredyt??
    Dobry bank :-)
    JaC

  • 15. Data: 2006-02-02 13:13:43
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    666 wrote:

    > Czyli o 7:02 rano biore 50 tys, wpłacam o 19:58 ponownie 50 tys, i
    > cały dzien mam nieoprocentowany kredyt?? Dobry bank :-)

    Niestety nie przejdzie. W PKO BP maksymalny debet 1000 zł.
    I do tej właśnie kwoty stosowałem twoją metodę wielokrotnie. Bank nigdy
    nie naliczył odsetek. O odsetkach decyduje saldo na koniec dnia.

  • 16. Data: 2006-02-02 13:39:51
    Temat: Re[2]: Darmowa wypłata PKO BP po 1 marca
    Od: oboista <j...@p...onet.pl>

    Witaj 666!

    W Twoim liście datowanym 2 lutego 2006 (13:56:10) można przeczytać:

    > Czyli o 7:02 rano biore 50 tys, wpłacam o 19:58 ponownie 50 tys, i
    > cały dzien mam nieoprocentowany kredyt??

    A znasz jakiś oddział PKO BP z okienkiem kasowym, który jest otwierany przed 7-mą
    rano i jeszcze otwarty po 18-tej :-)))
    W przypadku wypłaty kartą VE - a nie o tym mówimy księgowanie
    następuje z dniem dokonania transakcji, ale formalnie na koncie
    transakcja z datą wsteczną jest dopisana dnia następnego. Co najwyżej
    wypłacając pieniądze VE Inteligo, możesz tego samego dnia wpłacić
    pieniądze na konto (o ile zdążysz w sesjach rozliczeniowych) i mieć
    darmowe odsetki za 1 dzień, w przypadku dni wolnych, czasem nawet 2-3
    dni.

    --
    Pozdrowienia,
    oboista

  • 17. Data: 2006-02-02 16:19:05
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Kamil Jońca napisał(a):

    > Najlepiej było to rozwiazane w śp. handlo i w mBanku - bezpośrednio po
    > wpłacie kasa jest, ale zablokowana, odblokowywwana jest po 1-2 dniach.

    Że niby jak to działa w mBanku?

  • 18. Data: 2006-02-02 19:10:04
    Od: "tomash" <t...@p...onet.pl>

    > Że niby jak to działa w mBanku?

    w mBanku kasa jest dostepna bezposrednio po wplacie we wplatomacie

  • 19. Data: 2006-02-02 19:21:35
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 2 Feb 2006 20:10:04 +0100,
    osoba podpisana: tomash <t...@p...onet.pl>
    napisała:
    [...]
    > w mBanku kasa jest dostepna bezposrednio po wplacie we wplatomacie
    Wpłacałem to jakiś czas temu i byłem święcie przekonany, że jest
    zablokowana.
    KJ

    "Uchodzic za idiote w oczach kretyna - to rozkosz dla smakosza"
    [Georges Courteline]

  • 20. Data: 2006-02-02 19:31:23
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    tomash napisał(a):

    > w mBanku kasa jest dostepna bezposrednio po wplacie we wplatomacie

    No właśnie dlatego pytam. :-)

    PS chyba nie tak od razu, ale w każdym razie o żadnych blokadach nic mi
    nie wiadomo ;-)