  • 1. Data: 2006-02-01 12:35:34
    Temat: Gdzie bezpiecznie 150 tys.?
    Od: S <w...@h...pl>

    Witam,
    Szukam czegoś bezpiecznego (więc nie fundusz - bo może być teraz
    różnie), 150 tys. zł na okres 6-12 miesięcy.
    Interesuje mnie próg min. 5%.

    Czy ktoś może wskazać coś ciekawego?

    W jaki sposób osoba fizyczna może inwestować w bony komercyjne? I
    niekoniecznie posiadając rachunek VIP w Raiffeisenie za 100 zł miesięcznie.

  • 2. Data: 2006-02-01 12:50:03
    Temat: Re: Gdzie bezpiecznie 150 tys.?
    Od: a...@t...pl (Bartek)

    > Witam,
    > Szukam czegoś bezpiecznego (więc nie fundusz - bo może być teraz
    > różnie), 150 tys. zł na okres 6-12 miesięcy.
    > Interesuje mnie próg min. 5%.
    >
    > Czy ktoś może wskazać coś ciekawego?

    A czemu nie fundusze obligacji? Ryzyko małe i spelnią oczekiwania co do 5%

    Pozdrawiam
    _________________________
    BN
    www.adekus.pl

  • 3. Data: 2006-02-01 12:59:14
    Od: "Mariusz J" <l...@g...pl>

    Użytkownik "S" <w...@h...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Szukam czegoś bezpiecznego (więc nie fundusz - bo może być teraz
    > różnie), 150 tys. zł na okres 6-12 miesięcy.
    > Interesuje mnie próg min. 5%.
    >
    > Czy ktoś może wskazać coś ciekawego?

    Złote monety kolekcjonerskie.

  • 4. Data: 2006-02-01 13:04:41
    Od: kuba <k...@k...onet.pl>

    Bartek wrote:

    > A czemu nie fundusze obligacji? Ryzyko małe i spelnią oczekiwania co do 5%

    To ze drukowanie przez ostatnich kilkanascie lat makulatury bez pokrycia
    przynosilo wszystkim zyski nie oznacza ze bedzie tak wiecznie.

  • 5. Data: 2006-02-01 14:23:49
    Od: S <w...@h...pl>

    Bartek napisał(a):

    > A czemu nie fundusze obligacji? Ryzyko małe i spelnią oczekiwania co do 5%

    Oj nie sądze. Najlepsze fundusze wyciągną może 5-6% ale prowizja dla
    funduszy wyniesie 1-1.5% i niewiele zostanie.

  • 6. Data: 2006-02-01 20:11:08
    Od: "Zdzislaw" <z...@u...pl>

> [...]
    >
    > W jaki sposób osoba fizyczna może inwestować w bony komercyjne? I
    > niekoniecznie posiadając rachunek VIP w Raiffeisenie za 100 zł
    nieruchomosc ??

  • 7. Data: 2006-02-01 20:18:38
    Od: "rzeka3m" <r...@w...pl>

    w bph polecam plany lokacyjne. polowa na lokate 3.5% druga polowa w fundusz.
    za przystapienie 0 oplata, i jezeli bedzie utzymane ponad rok i 5dni to tez
    bez oplat

  • 8. Data: 2006-02-01 21:44:17
    Od: "miszka_" <p...@n...pl>

> [...]
    >
    > W jaki sposób osoba fizyczna może inwestować w bony komercyjne? I
    > niekoniecznie posiadając rachunek VIP w Raiffeisenie za 100 zł

    SBRzR
    --
    PZDR, miszka_
    _________________________________

  • 9. Data: 2006-02-01 22:42:13
    Od: a...@t...pl (Bartek)

    > Oj nie sądze. Najlepsze fundusze wyciągną może 5-6% ale prowizja dla
    > funduszy wyniesie 1-1.5% i niewiele zostanie.

    Bez prowizji przy wplacie (bo taką masz na mysli) byloby przy skorzystaniu z
    uslugi np. Supermarketu Funduszy w mBanku.

    Pozdrawiam
    BN
    www.adekus.pl

  • 10. Data: 2006-02-02 08:25:53
    Od: S <w...@h...pl>

    Nie - mam na myśli prowizję za zarządzanie