eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDOładowanie telefonu › DOładowanie telefonu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!fu-berlin.de!newsreader4.netcologne.de!
    news.netcologne.de!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer01.ams4!p
    eer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-
    exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTE
    D!not-for-mail
    From: "Kamil" <n...@t...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: DOładowanie telefonu
    Date: Sun, 23 Jan 2022 18:51:16 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 19
    Message-ID: <61ed9596$0$493$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 91.239.168.63
    X-Trace: 1642960278 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 493 91.239.168.63:62128
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 1821
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:661019
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam

    To jest kopia wiadomości z pl.misc.telefonia.gsm. Nie wiem jak sie robi
    przekierowanie. Sorry.

    Temat dotyczy bardziej banków, ale i telefonii GSM. Otóż chodzi o to, że w
    większości banków z obsługa internetową na rozwijanej liście pod zakładką
    "Wybierz swojego operatora" są wykazane nazwy sieci, a nie operatorów.
    Zresztą lista jest niepełna. Większość abonentów nie wie kto jest
    operatorem jego sieci i na odwrót operatorów zupełnie nie obchodzą abonenci.
    Jak wytłumaczyć tym kretynom w bankach, że abonentów obsługuje sieć.
    Udostępnia połączenia i rozlicza środki. Natomiast operator sieci zajmuje
    się infrastrukturą udostępniając sieciom obsługę techniczną. Pisałem w tej
    sprawie do kilku banków bez efektu. Nie sądzę, aby nie rozumieli o co
    chodzi. Myślę, że robią to celowo i złośliwie, mając klientów w głębokim
    poważaniu.

    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1