  • 1. Data: 2003-07-23 15:56:08
    Temat: Czy transakcje bezgotowkowe KK VE mBamku potwierdza sie PINem ???
    Od: a...@p...onet.pl

    jak w temacie.

  • 2. Data: 2003-07-25 07:49:05
    Od: a...@p...onet.pl

    > jak w temacie.

    Czyzby jeszcze nikt nie wykonal takowej ?
    ;-)
    Bo jezeli trzeba wstukac pin to ja dziekuje za taka karte.

  • 3. Data: 2003-07-25 09:47:04
    Od: Rafał Ślubowski <s...@t...pl>

    W artykule <5...@n...onet.pl>
    a...@p...onet.pl napisal(a):

    > Czyzby jeszcze nikt nie wykonal takowej ?
    > ;-)
    > Bo jezeli trzeba wstukac pin to ja dziekuje za taka karte.

    Nie trzeba. Parę razy płaciłem kk VClassic mBanku w Chorwacji i na Węgrzech
    (knajpa/sklep/stacja benzynowa) i nikt nie prosił o PIN. Chociaż w Auchan
    w Szekesfehervar (Węgry) żądali PINu do płatniczego Electrona.

    Pozdrawiam,
    --
    Rafał Ślubowski \\
    slubek[at]top.pl * /O `----.