  • 1. Data: 2013-03-19 00:37:11
    Temat: Czy mozna przelac na konto w Niemczech wieksza sume Euro?
    Od: Adrian <A...@i...pl>

    Z tego co wiem aby wywiezc przez granice powyzej 10000 euro trzeba miec
    zezwolenie a czy podobnie jest gdybym chcial przelac z konta Polskiego
    (konto w euro) kilkadziesiat tysiecy Euro na konto w Niemczech?Czy mozna
    taki przelew zrobic bez klopotow?
    Jeszcze jedno pytanie czy przy wyplatach gotowki zagranica z bankomatu
    z polskiego konta sa jakies ograniczenia ilosciowe miesieczne?Mam na
    mysli prawne ograniczenia.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2013-03-19 10:39:30
    Od: Glaukon <r...@g...com>

    > Z tego co wiem aby wywiezc przez granice powyzej 10000 euro trzeba miec
    > zezwolenie

    jak to jest teoretycznie. Można zrobić jedną rundkę przez granicę z 10 tys. euro
    rano, a drugie 10 tys. wynieść po południu/nazajutrz, czy to się jakoś sumuje?

  • 3. Data: 2013-03-19 10:47:23
    Od: Glaukon <r...@g...com>

    > jak to jest teoretycznie. Można zrobić jedną rundkę przez granicę z 10 tys. euro
    rano, a drugie 10 tys. wynieść po południu/nazajutrz, czy to się jakoś sumuje?

    co oznacza rozdział 3 tego rozporządzenia?

    http://mecenas.pp.pl/root/_p/tj/dzu/2009/069/0597.ht

  • 4. Data: 2013-03-19 18:49:31
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Glaukon wrote:

> [...]

    Nie zezwolenie, tylko trzeba zgłosić. Oczywiscie w ramach Schengen
    jest to zawieszone- jak można przeczytać w rozdziale, który zacytowano
    ponizej

    > jak to jest teoretycznie. Można zrobić jedną rundkę przez granicę z
    > 10 tys. euro rano, a drugie 10 tys. wynieść po południu/nazajutrz,
    > czy to się jakoś sumuje?

    Ale po co?
    I co się ma sumować jak poniżej jest nieewidencjonowane?

  • 5. Data: 2013-03-19 20:16:25
    Od: Adrian <A...@i...pl>

    Am 19.03.2013 10:39, schrieb Glaukon:

    > jak to jest teoretycznie. Można zrobić jedną rundkę przez granicę z 10 tys. euro
    rano, a drugie 10 tys. wynieść po południu/nazajutrz, czy to się jakoś sumuje?

    wieksza kase wolalbym przelac niz jezdzic z nia setki km i kombinowac