  • 1. Data: 2013-03-19 08:31:01
    Temat: Nie mordowac wiewiórek
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Aby nie zamordowac sympatycznych zwierzątek .
    wypada zmniejszyc im racje zywnosciowe na tyle by zawalczyc z Chuckiem ;)

    Czy bardzo się skrzywi księgowa gdy jej przyjdzie lac 2 razy ?
    - mam nadzieje ze nie ma zapalenia pecherza :D

  • 2. Data: 2013-03-19 12:25:27
    Temat: Re: Nie mordowac wiewiórek
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2013-03-19 08:31, Waldek pisze:
    > Czy bardzo się skrzywi księgowa gdy jej przyjdzie lac 2 razy ?
    > - mam nadzieje ze nie ma zapalenia pecherza :D

    Jeśli musi za przelewy płacić to pewnie się skrzywi.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/