  • 1. Data: 2004-01-03 15:12:36
    Temat: Czy ktos zna firme która daje 50% ceny na hosting w programie partnerskim ???!!!
    Od: ". ." <m...@w...pl>

    Witam.
    ostatnio szukalem dobrej i taniej firmy zajmyjacej się kolokacja i serwerami
    wirtualnymi.
    po dlugich i meczacych poszukiwaniach znalazłem cos interesującego:

    WWW.etak.pl

    Czy ktos testowal ta firme lub ma jakies info jak dziala długo dziala na
    rynku ?

    moje zainteresowanie nimi wynika z tad, ze maja BARDZO przystępne ceny,
    dobre lacze
    do szkieletu MAN-Poznan i ciekawa oferte dla RE-SELLERow.

    np.
    kolokacja - ok. 400zl (2Mbps)
    dedykowane jak za darmo - w porównaniu z konkurecja (az nie chce się kupowac
    wlasnej maszyny)

    a najciekawsza jast oferta reselerska. 50% ich cen hostingowych !! hehe ;)

    wiec zastanawiam się czy wogole warto mi kolokowac wlasny serwer - jak mogę
    mieć 50%
    ceny hostingu, maili itp. BEZ ZADNYCH KOSZTOW !!! ;)

    i w związku z tym - czy ktos ich przetestowal? - bo zbyt pieknie mi to
    wyglada..

    pozdr.
    Maciej
    m...@w...pl