eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy ktoś zna dobry (tani) sposób złamania regulaminu Eurokonta › Czy ktoś zna dobry (tani) sposób złamania regulaminu Eurokonta
  • Data: 2003-05-14 14:53:33
    Temat: Czy ktoś zna dobry (tani) sposób złamania regulaminu Eurokonta
    Od: "Dart" <w...@p...onet.pl_usun_to> szukaj wiadomości tego autora

    ... i rozwiązania umowy ?

    Mam Eurokonto wspólne z inna osobą (błedy z młodości ... ) kóra
    prawdopodobnie jest za granicą i z która nie mam żadnego kontaktu. Eurokonto
    jest faktycznie martwe od dłuższego czasu.

    Wybrałem się do banku (IV Oddz. W-wa) z pomysłem zamknięcia rachunku.
    Na poczatku pani w okienku stwierdziła ze nie może.
    Poźniej (byłem uparty) że takiego przypadku jeszcze nie miała i że nie wie
    czy mogę rachunek jednostronnie rozwiązać.
    W końcu zawołała inną (w domyśle mądrzejsza ) panią która stwierdziła, że
    musi się poradzic prawników i że oddzwoni za 2 dni.
    Zasugerowała jednak, że może najlepiej aby to Bank rozwiązał umowe z powodu
    np. naruszenia warunków przeze mnie !!!
    Oczywiście nie oddzwoniła (co jest odrębnym problemem).

    Czy ktos próbował rozwiązac umowę Eurokonta poprzez złamanie jego regulaminu
    ?
    Jak to zrobić najmniejszym kosztem (prowizje, odsetki etc) ?

    Będę wdzięczny za pomysły ...

    Dart