  • 1. Data: 2007-11-14 10:26:39
    Temat: Czy dopisać posiadacza do rachunku swojego!!!
    Od: "Józef Gołaś" <j...@W...gazeta.pl>

    Witam nie wiem czy dobrze się wysławiam ale chciałem zapytać czy w polskich
    bankach mogę do swoich rachunków dopisać w każdej chwili swoją matkę / ojca
    tak żeby byli oni współwłaścicielami (posiadaczami konta) - a nie
    pełnomocnikami?

    nie wiem czy sie dobrze wysłowiłem ale jakby co rozinę temat

  • 2. Data: 2007-11-14 19:36:42
    Temat: Re: Czy dopisać posiadacza do rachunku swojego!!!
    Od: "Bartosz 'xbartx, Nowakowski" <b...@h...net>

    On Wed, 14 Nov 2007 10:26:39 +0000 (UTC)
    "Józef Gołaś" <j...@W...gazeta.pl> wrote:

> [...]
    > (posiadaczami konta) - a nie pełnomocnikami?
    >
    > nie wiem czy sie dobrze wysłowiłem ale jakby co rozinę temat

    To już zależy od oferty konkretnego banku, więc tam radziłbym się udać
    z pytaniem.

    Xenocide