  • 51. Data: 2005-06-08 05:53:39
    Temat: Re: Czy bankom w Polsce nie zależy na klientach?
    Od: "dan (dj74)" <d...@j...remove.it.tlen.pl>

    Krystek wrote:

    > A po co mieli dzwonić jak mogli skasować niefrasobliwego klienta za brak
    > spłaty w terminie ;-)

    i tak by skasowali, trudno zapłaciłem odsetki karne i karę, mi chodzi
    tylko o to, że mogli zadzwonić i poinformować, że jeśli... to zablokują
    konto, tyle!

    --
    pozdrawiam TPSA PAPA -> http://voip.pomocnik.com
    Daniel PRASA -> http://pomocnik.com/prasa

    ^#&#@!..7^ sig kernel panic: sig kernel says: sig full, no space left

  • 52. Data: 2005-06-08 05:54:33
    Od: "dan (dj74)" <d...@j...remove.it.tlen.pl>

    Krystek wrote:

    > A skąd bank ma wiedzieć, że zapłacisz? Nie dotrzymałeś terminu, znaczy
    > dla banku nie wywiązałeś się z umowy i ma prawo dowalić opłatę. Jak nie
    > zapłaciłeś to bank stwierdza, że w przypadku innych działań także możesz
    > nie dotrzymać postanowień umowy i po prostu się zabezpiecza. A że te
    > bankowe "zabezpieczenia" są uciążliwe dla klienta to już inna bajka...

    nie chodzi o opłatę (zapłaciłem, trudno) chodzi o blokade karty bez
    ostrzeżenia!

  • 53. Data: 2005-06-08 05:55:56
    Od: "dan (dj74)" <d...@j...remove.it.tlen.pl>

    _ValteR_ wrote:

    > a musi wyjasniac? jesli maja procedure zero tolerancji to ich sprawa.

    jak mają procedurę zero tolerancji to może być zero klientów!

  • 54. Data: 2005-06-08 05:56:54
    Od: "dan (dj74)" <d...@j...remove.it.tlen.pl>

    Darek wrote:

    > Proponuję jednak skorzystać z formularza kontaktu i poprosić o
    > sprawdzenie czy bank próbował przypomnieć się telefonicznie przed próbą
    > zablokowania karty.
    >
    > Rozumiem że po spłacie zadłużenia przeterminowanego bank odblokował kartę??

    na infolinii otrzymałem potwierdzenie: nie było próby kontaktu!
    tak, po spłacie zadłużenia bank odblokował kartę!

  • 55. Data: 2005-06-08 11:22:47
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *dan (dj74)* wrote in <news:d861io$jup$3@nemesis.news.tpi.pl> :

    > jak mają procedurę zero tolerancji to może być zero klientów!

    TIP: a czyj to problem? Ja popieram bankructwa. To zdrowy objaw w
    gospodarce.

    --
    Jeśli mówisz do boga - to jest modlitwa.
    Jeśli bóg mówi do Ciebie - to nazywa się schizofrenia paranoidalna.

  • 56. Data: 2005-06-08 15:25:51
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    dan (dj74) napisał:

    > nie chodzi o opłatę (zapłaciłem, trudno) chodzi o blokade karty bez
    > ostrzeżenia!

    Zapomniałem dodać, że gdyby te "zabezpieczenia" banku nie były uciążliwe
    dla klientów, to kliencie by się nimi nie przejmowali. A tak w ogóle to
    nie masz w umowie zapisu, że mogą blokować i w jakich przypadkach?

    K.

  • 57. Data: 2005-06-08 18:38:45
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 07 Jun 2005 11:30:30 +0200, "dan (dj74)" <d...@j...remove.it.tlen.pl>
    wklepał(-a):

    >i na tym polega problem, system jednak jest tworzony przez osoby, które
    >mogą myśleć i rozumieć, wystarczyłaby taka funkcjonalność w systemie
    >bankowym jak sms do klienta (oczywiście jeśli klient wyrazi na to zgodę)
    >przecież niektóre banki przesyłają smsy - więc nie byłoby problemu, a i
    >nie byłoby to kosztowne tak, jak w przypadku gdyby to człowiek miał
    >wydzwaniać i tyle!

    A wziąłeś pod uwagę to, że stworzenie i uruchomienie pewnych rozwiązań może być
    droższe niż korzyści z nich?

  • 58. Data: 2005-06-08 22:49:07
    Od: PshemeK <p...@o...pl>

    dan (dj74) napisał(a):
> [...]
    > kredytu na karcie.
    >
    > Niestety przytrafiło mi się zapomnieć zrobić przelew, i ... Bank BPH po
    > tym jak nie otrzymał wpłaty minimalnej (śmieszne 40zł) zablokował mi kartę?
    >
    > Zadzwoniłem z pytaniem czy nie uważają, że lepszym rozwiązaniem byłoby
    > wcześniej poinformować klienta o tym, że nie zapłacił?
    > np. "Szanowny Kliencie, co się stało,... jak możemy pomóc?"
    >
    > a tu ciach i karta zablokowana, Bank BPH zachował się tak, jakby był
    > jedynym bankiem w Polsce, który daje karty kredytowe.
    >
    > Dla mnie takie postępowanie jest niepojęte.

    Bo najwyraźniej nie przeczytałeś umowy/regulaminu....

    > szukam też banku w którym szanuje się klienta.

    BPH. Mnie szanują. Co prawda ja też ich szanuje (spłacam zobowiązania w
    terminie), ale nie wiem, czy to dlatego...

    Oczywiście żartuję. Nie będę się starał polecić żadnego banku, bo
    korzystam tylko z konta w BPH na razie, ale poza kilkoma sprawami, które
    mogłyby wyglądać lepiej, to nie mam zastrzeżeń. Tyle, że ja jestem
    zwykłym klientem detalicznym....

    Pozdrawiam

    PshemeK

  • 59. Data: 2005-06-09 17:13:45
    Od: "Wojciech Kozłowski" <w...@w...pl>

    ostrzeżenie miałeś w umowie, więc dlaczego maja powtarzac.
    Skoro ostrzeżenie w umowie było nieskuteczne, to maja prawo domniemywać, ze
    kazde inne tez bedzie nieskuteczne.