  • 21. Data: 2005-06-06 20:08:27
    Temat: Re: Czy bankom w Polsce nie zależy na klientach?
    Od: Poke <"poke1{usun to oraz cyfry 1 i 2 z adresu}"@konto2.pl>

    Dnia 2005-06-06 19:55:57, _ValteR_ napisał(a):

    > Wybacz ale bank ma chyba prawo wymagac zaplaty w terminie - jak kazdy.
    > Nikt nie bedzie w takiej skali dzialalnosci zapewnial kazdemu uslugi
    > spersonalizowanej.

    Szkoda tylko ze jak bank zawali sprawe to juz nie przestrzega tak
    pedantycznie zasad.

    --
    Pozdrowienia/Greetings,
    Poke

    http://www.neostrada-net24.prv.pl/ - poradnik dla uslug Net24 i Neostrady

  • 22. Data: 2005-06-06 22:21:51
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *Poke* wrote in <news:zqucezvsg765.180p7kkse749g.dlg@40tude.net> :

    > Szkoda tylko ze jak bank zawali sprawe to juz nie przestrzega tak
    > pedantycznie zasad.

    duze ryby zjadaja małe ryby (wyjątek: pirania)

    --
    Jeśli mówisz do boga - to jest modlitwa.
    Jeśli bóg mówi do Ciebie - to nazywa się schizofrenia paranoidalna.

  • 23. Data: 2005-06-06 22:25:44
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    _ValteR_ napisał(a):
    > duze ryby zjadaja małe ryby (wyjątek: pirania)

    Tu możemy podyskutować, bo większośc piranii (Serrasalmidae) to
    niegroźne, roślinożerne rybcie...

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 24. Data: 2005-06-06 22:28:19
    Od: "dan (dj74)" <d...@c...ma.konto.na.tlen.pl>

    _ValteR_ wrote:

    > skoro ten 'niedobry' bank cie szykanuje karając za niepłacenie w
    > terminie to oni cie wysłuchają, poklepią, pogłaszczą...

    skoro tak sądzisz

    a propos karania - i owszem jest 50zł opłaty karnej + odsetki karne i na
    to nic nie mówię - tak jest i tyle, moja wina, moja strata,

    chodzi mi tylko o postępowanie w takich przypadkach, przecież i tak bym
    karę zapłacił, a blokowanie karty było całkiem zbędne!

    --
    pozdrawiam TPSA PAPA -> http://voip.pomocnik.com
    Daniel http://pomocnik.com/prasa

    ^#&#@!..7^ sig kernel panic: sig kernel says: sig full, no space left

  • 25. Data: 2005-06-06 22:30:39
    Od: "Zbyszek" <z...@o...pl>

    > Kwota mała do robienia wielkiego halo przez bank. Ale może ta
    > (zapomniana) zaległość trwała (zbyt) długo??
    > Bo nie wierzę ze po jedniodniowej zaległości karta zostala zablokowana.

    Owszem. Tak właśnie robią :) Też spóźniłem sie chyba ze dwa dni z wpłatą.
    Najśmieszniejsze jest to, że akurat w momencie kiedy karta była zablokowana
    to ja jej nie używałem i nawet nie zauważylem tej blokady. Później używałem
    karty normalnie i bardzo byłem zdziwiony kiedy pocztą dotarło do mnie
    zawiadomienie o zablokowaniu karty :) Pismo było datowane o ile dobrze
    pamiętam następnego dnia po upływie terminu płatności.

    Zbyszek

  • 26. Data: 2005-06-06 22:31:10
    Od: "dan (dj74)" <d...@c...ma.konto.na.tlen.pl>

    Darek wrote:
    > Kwota mała do robienia wielkiego halo przez bank. Ale może ta
    > (zapomniana) zaległość trwała (zbyt) długo??
    > Bo nie wierzę ze po jedniodniowej zaległości karta zostala zablokowana.
    termin spłaty 25.V (~800zł, kwota minimalna ~40zł) karta zablokowana
    3.VI, żeby było śmieszniej między 25.V a 3.VI dzwoniłem na infolinię z
    innym pytaniem, mogli nawet wtedy przypomnieć!
    > A czy podawałeś Bankowi we wniosku numer telefonu? Ewentualnie jak
    > podałeś to czy go nie zmieniłeś. Procedury windykacyjne w BPH przewidują
    > kontakt telefoniczny w celu wyjaśnienia przyczyny zaległości.
    > Nie podałeś telefonu lub go zmieniłeś - Twój błąd.

    tak, nr. jest aktualny

    > Odnieś się do moich powyzszych uwag i zweryfikujemy przyczyny takiego
    > zachowania Banku.

    zrobione

  • 27. Data: 2005-06-06 23:11:34
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *Marcin Nowakowski* wrote in <news:d82idb$im8$7@news.dialog.net.pl> :

    > Tu możemy podyskutować, bo większośc piranii (Serrasalmidae) to
    > niegroźne, roślinożerne rybcie...

    a. rozum to metaforycznie
    b. wiekszosc? to jesli istnieje 'mniejszosc', to nad czym tu
    dyskutowac?

  • 28. Data: 2005-06-06 23:13:52
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *dan (dj74)* wrote in <news:d82il0$19u$1@nemesis.news.tpi.pl> :

    > chodzi mi tylko o postępowanie w takich przypadkach, przecież i tak bym
    > karę zapłacił, a blokowanie karty było całkiem zbędne!

    A skąd to niby mają wiedzec ze zaplacisz? twoja 'chec' zapłacenia kary
    to nie jest gwarancja.

  • 29. Data: 2005-06-06 23:32:55
    Od: "dan (dj74)" <d...@c...ma.konto.na.tlen.pl>

    _ValteR_ wrote:

    > A skąd to niby mają wiedzec ze zaplacisz? twoja 'chec' zapłacenia kary
    > to nie jest gwarancja.

    wiesz zrozumiałbym gdybym tak zrobił po raz kolejny itd. itp. są jednak
    banki, które tak z buta klienta nie traktują, tj. nie blokoją karty za
    coś takiego

    ja rozumiem, że są klienci z którymi bank ma problemy, ale niech bank
    zrozumie, że oprócz kilku procent klientów problemowych ma również sporo
    klientów normalnych, i że jest jeszcze kilka innych banków w Polsce

  • 30. Data: 2005-06-07 00:33:12
    Od: ":-\(..." <...@m...il>

    Użytkownik "dan (dj74)" <d...@c...ma.konto.na.tlen.pl> napisał w wiadomości
    > ja rozumiem, że są klienci z którymi bank ma problemy, ale niech bank
    > zrozumie, że oprócz kilku procent klientów problemowych ma również sporo
    > klientów normalnych, i że jest jeszcze kilka innych banków w Polsce

    Jesteś klientem private bankigu tego banku ?
    Jeśli tak, opuść ich obrażony
    Jeśli nie , to nie zawracaj dupy.
    Marudzisz o 40zł, ktoś inny pomarudzi o 40 tys, a ktoś o 40 mld $

    Normalność to takie idiotyczne marketingowo bełkotliwe gadanie.
    Normalny człowiek dotrzymuje reguł.
    Ty jesteś normalny ?
    Nie dotrzymałeś zasad, i jeszcze plwocisz o tym na tej grupie jaka krzywda
    ci się stała

    Miły człowieku. Pożycz mi milion złotych
    Oddam za jakiś czas, jak nie będę miał ważniejszych spraw do załatwienia

    Zadzwoń do mnie, to Ci kit pocisnę, że za chwilę zapłacę
    A chwila, to bardzo nieokreślony czas

    Znasz przysłowie:
    Jak pożyczyłeś z banku 100 złotych to masz problem. Jak pożyczyłeś 100
    milionów, to bank ma problem.