eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Czego nie wiedzą konsultanci -Sync
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 12

  • 11. Data: 2014-04-05 23:28:26
    Temat: Re: Czego nie wiedzą konsultanci -Sync
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 5 kwietnia 2014 18:49:23 UTC+2 użytkownik TrzyLinie napisał:

    > Pracownik zawinił tyle, że nie podziękował za sugestię przekazania
    >
    > dalej problemu, który został zgłoszony przez klienta.
    Problem problemem ale zgłoszony przez jakiegoś idiotę w chamski sposób więc o czym tu
    dyskutować.


  • 12. Data: 2014-04-05 23:39:58
    Temat: Re: Czego nie wiedzą konsultanci -Sync
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 31 marca 2014 19:49:41 UTC+2 użytkownik mx napisał:

    > Potwierdza się, ze na tej grupie przewagę ma potulne stado bar.., o

    Na przewodnika stada baranów idealnie się nadajesz. Tak uważam po przeczytaniu
    Twojego postu.

    > Dzwonie z prosta sprawa, w interesie banku, a konsultant zamiast
    > powiedzieć "dziękuje, przekażę" pokazuje swoja indolencje i wstawia
    > gadki, czego on nie dostaje. Każdego by z równowagi wyprowadził.
    Przecież ze dwa razy Tobie odpowiedział ze przekaże dalej. Czegoi jeszcze chcesz?>
    > Sami zapewne na kolanach bankowe progi przekraczacie?
    Twardziel z Ciebie- konsultanta po chamsku potraktowałeś.

    > Inna spełniona reguła, to że pierwsza odpowiedz decyduje o tonie kolejnych.
    Znaczy niesłusznie Ciebie oceniliśmyy?
    > Tak czy inaczej od 18 marca Sync ma na nowy certyfikat.
    Widocznie mimo że konsultant z chamskim typem rozmawiał porzekazał problem dalej.

strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1