  • 1. Data: 2009-10-29 09:24:46
    Temat: Co upadnie ?
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    ---Cytat---
    O przyjmowanie pieniędzy od rodzin pacjentów oskarża krakowska
    prokuratura dwóch lekarzy z oddziału hematologii Szpitala im. Rydygiera.
    Jeden z nich to ordynator Andrzej Z.
    ---Koniec---

    Po zatrzymaniu Doktora G. upadła w Polsce, jak powszechnie dzięki GW
    wiadomo, Transplantologia. Aż strach się bać, co upadnie po zatrzymaniu
    aż dwóch lekarzy ;)

  • 2. Data: 2009-10-29 09:56:37
    Temat: Re: Co upadnie ?
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > to ordynator Andrzej Z.
    > ---Koniec---
    >
    > Po zatrzymaniu Doktora G. upadła w Polsce, jak powszechnie dzięki GW

    Bawi Cię to?
    Przeginasz, inne brednie sobie pisz ale nie kpij z ludzkich tragedii.

  • 3. Data: 2009-10-29 10:02:53
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    skippy pisze:

    > Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości

    > Bawi Cię to?
    > Przeginasz, inne brednie sobie pisz ale nie kpij z ludzkich tragedii.

    Ludzka tragedia polegała na tym , że wąska grupka warszawskich
    postkomuszków miała darmowe, dowolnie drogie zabiegi w Klinice MSW na
    koszt Państwa, a 99% społeczeństwa czekała (i nadal czeka) na dowolny
    zabieg latami, a jedynym sposobem na zmianę miejsca w tej hierarchii
    była odpowiednio "umotywowana" prośba !

  • 4. Data: 2009-10-29 10:30:06
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Jerzy Olszewski wrote:

> [...]
    > koszt Państwa, a 99% społeczeństwa czekała (i nadal czeka) na dowolny
    > zabieg latami, a jedynym sposobem na zmianę miejsca w tej hierarchii

    No co polepszył Ziobro? Jak polepszył los 99% społeczeństwa? Garlicki leczy
    w prywatnej klinice gdzie ma kolejkę ludzi, którzy stoją z pieniędzmi w
    garści. Co się zmieniło? Jest tak jak chciałeś? Czym się chwalisz? W moich
    oczach Ziobro osiągnął tyle, że pokazał, że PiS ma zapędy totalitarne. Podaj
    mi różnicę między tym co zrobił Ziobro, a tym co robił Stalin w swoich
    procesach pokazowych ze swoimi przeciwnikami politycznymi. Jeden i drugi
    najpierw mówił, kto jest winien i dlaczego. Różnili się tylko w szukaniu
    dowodów. Dopóki PiS tego nie wymaże nie ma szans na powrót do władzy. W
    miedzy czasie PO może wyborcom nasrać na głowę i tak wygra. Skup się na tym
    by odkręcić to wrażenie to może zrobisz coś pożytecznego dla swoich idoli.

  • 5. Data: 2009-10-29 10:59:59
    Od: "viper" <v...@o...pl>

> [...]
    > koszt Państwa, a 99% społeczeństwa czekała (i nadal czeka) na dowolny
    > zabieg latami, a jedynym sposobem na zmianę miejsca w tej hierarchii

    jak zwykle pieprzysz androny przyjacielu... znam kilka osób które w tym czasie
    się tam leczyły i zapewniam cię że nie były to warszawskie postkomuszki ani
    ludzie specjalnie majętni... i nic nie musieli "motywowac"...

  • 6. Data: 2009-10-29 11:06:37
    Od: maniek żyła <m...@o...pl>

    totus pisze:

> [...]
    > by odkręcić to wrażenie to może zrobisz coś pożytecznego dla swoich idoli.

    totus ty jesteś geniusz jak myślę, w dodatku cyniczny jakis taki z
    zapedem homoseksualnym.
    odpowiem wie po krótce i w zasadzie po łebkach.
    no więc pan g był skorumpowanym gnojem i tyle
    pis był partią o zapedach uporzadkowania tego kraju i w jakis tam
    sposób za to sie zabrał.
    sposób był trochę bylejaki z racji tego że w tym kraju prawo i przepisy
    wszelakie sa takie , że aby wsadzić złodzieja, mordercę czy inne
    badziewie z jakiegos tam świecznika to trzeba by publicznie odrąbał
    głowę przynajmnie 5 osobom.
    jednak nawet w tym przypadku znalazłby sie jakis totus który próbowałby
    rozmyc sprawe głosząc mądrości o np końcu transplantologii gdyby ową
    szumowina okazał sie lekarz g.
    nawet w tak oczywistym przypadku media oraz totus twierdziliby że
    człowiek jest niewinny dopóki nie jest skazany prawomocnym wyrokiem sadu.
    Najlepsze , że byłaby to prawda w swietle obowiązujacego prawa.
    prawo a sprawiedliwości i poczucie sprawiedliwosci to dwie różne sprawy.
    prawo jest prawem a sprawiedliwość musi byc po naszej stronie rzeczał
    pewien prawy człowiek z klasyki filmowej.
    Totus ty tego jednak nie zrozumiesz, zreszta nawet nie starasz sie bo
    ciebie to przerasta.
    na tej grupie pleciesz tylko jakies prawdy objawione przez cymbałów i
    powtarzasz puste frazesy i brednie jak ten o korei pólnocnejj i kubie.

  • 7. Data: 2009-10-29 11:10:19
    Od: maniek żyła <m...@o...pl>

    viper pisze:

    > jak zwykle pieprzysz androny przyjacielu... znam kilka osób które w tym czasie
    > się tam leczyły i zapewniam cię że nie były to warszawskie postkomuszki ani
    > ludzie specjalnie majętni... i nic nie musieli "motywowac"...

    bo nie było akurat bardziej prominentnego pacjenta.
    a narząd akurat pobrany nie moze czekac w nieskończonośc bo by zgnił i
    nadałby sie jedynie na mortadele