  • 1. Data: 2002-06-27 09:03:08
    Temat: Co to za blad u mnie sie pokazuje?
    Od: "Wall" <w...@i...pl>

    Sorry ale nie jestem oblatany w komputerach. Pokazuje mi sie takie cos:

    "400 syncing groups himark

    Konfiguracja:
    Konto: news.tpi.pl
    Serwer: news.tpi.pl
    Protokół: NNTP
    Port: 119
    Zabezpieczenie (SSL): 0
    Numer błędu: 400
    Kod: 800ccca0"

    jak probuje sciagnac nowe wiadomosci.
    Co to?
    Wall

  • 2. Data: 2002-06-27 17:31:11
    Temat: Re: Co to za blad u mnie sie pokazuje?
    Od: "Szymon Nitka" <s...@u...pl>

    "Wall" <w...@i...pl> wrote
    [in news:afekch$kr4$1@news.tpi.pl]:

    > Sorry ale nie jestem oblatany w komputerach. Pokazuje mi sie takie cos:
    >
    > "400 syncing groups himark
    [...]

    Twój serwer miał problemy ostatnio. Zresetuj listę
    grup, pobierz je jeszcze raz. Będzie oke.

    --
    http://szymon.nitka.pl/ / http://atelier.pl/

  • 3. Data: 2002-06-28 10:52:48
    Od: "Wall" <w...@i...pl>

    Dzięki. Jak to zrobiłem to mi wywaliło moje wiadomości na grupie :(((.
    Nie szkodzi.
    Pozdrawiam,
    Wall