  • 1. Data: 2006-01-31 08:40:47
    Temat: Co to jest indeks DBF?
    Od: Alojzy Kluska <a...@o...pl>

    Dzień dobry.

    Wczoraj otrzymałem z banku powiadomienie następującej treści:

    "Getin Bank S.A. w Katowicach, Oddział DOM w Łodzi uprzejmie informuje,
    że w związku ze zmianą indeksu DBF, zgodnie z treścią paragrafu 14
    Regulaminu, stanowiącego integralną część umowy kredytu, podjął decyzję
    o zmianie oprocentowania kredytów indeksowanych do franka
    szwajcarskiego.
    W związku z powyższym stopa procentowa udzielonego Panu kredytu od dnia
    01 stycznia 2006r. wynosić będzie 5,37% w stosunku rocznym"

    Szukałem informacji w internecie co to jest ideks DBF lecz nie
    znalazłem. Czy nie jest to pomysł banku na "wyrównanie" sobie niskiego
    kursu franka do złotówki?

    Gdzie mogę znaleźć informacje, najlepiej wykres zmian w/w indeksu?

    --
    Pozdrawiam,
    Alojzy Kluska

  • 2. Data: 2006-01-31 09:17:44
    Temat: Re: Co to jest indeks DBF?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Alojzy Kluska <a...@o...pl> wrote:
> [...]
    > kursu franka do złotówki?
    >
    > Gdzie mogę znaleźć informacje, najlepiej wykres zmian w/w indeksu?

    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Banki nie mają dla nas tajemnic!

  • 3. Data: 2006-01-31 12:41:48
    Od: Megi <b...@i...pl>

    W umowie tego napewno nie znajdziesz.
    Znajdziesz w wewnętrznym Regulaminie Dom Banku, który określa zasady
    udzielania kredytów klientom indywidualnym. Czego nie opisuje umowa,
    wowczas Regulamin (taki jest zapis w umowie).
    Podziwiam za podpisanie umowy z Dom Bankiem. Ja sie nie odważyłam, po
    zapoznaniu sie z nia.

    M.