  • 1. Data: 2003-09-30 11:24:30
    Temat: Co sądzice o kredycie mieszkaniowym Pola, i jakie macie doswiadczenie z bankami ,jacy developerzy są OK ?
    Od: "maladiec" <m...@p...onet.pl>

    Co sądzice o kredycie mieszkaniowym Pola, i jakie macie doswiadczenie z
    bankami ,jacy developerzy są OK ? i w jakiej walucie brac kredyt i wogóle na co
    zwracac uwage

  • 2. Data: 2003-09-30 11:27:29
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    maladiec wrote:
    > Co sądzice o kredycie mieszkaniowym Pola, i jakie macie doswiadczenie
    > z bankami ,jacy developerzy są OK ? i w jakiej walucie brac kredyt i
    > wogóle na co zwracac uwage

    Z kredytem Pola daj sobie spokoj. Zobacz ostatnia promocje w PKO BP.
    Zainteresuj sie tez kredytem mieszkaniowym w KB, BPH PBK i moze w
    MultiBanku.

  • 3. Data: 2003-09-30 14:18:01
    Od: "" <j...@p...onet.pl>

    > Z kredytem Pola daj sobie spokoj. Zobacz ostatnia promocje w PKO BP.
    > Zainteresuj sie tez kredytem mieszkaniowym w KB, BPH PBK i moze w
    > MultiBanku.
    Nie zgadzam się z tą opinią.
    Jeśli klien akceptuje brak możliwosci wcześniejszej spłaty kredytu
    oraz okres spłaty, to kredyt Pola jest konkurencją dla oferty banków.
    I proszę nie sciemniać promocjami. Promocje są na określony czas i... mijają
    Nikt nie zagwarantuje Ci równie korzystnych warunków na 20-25 lat.
    Janek

  • 4. Data: 2003-09-30 14:33:09
    Od: "Grzegorz" <g...@U...pl>

> [...]
    > I proszę nie sciemniać promocjami. Promocje są na określony czas i... mijają
    > Nikt nie zagwarantuje Ci równie korzystnych warunków na 20-25 lat.

    najpierw zapoznaj sie z tymi promocjami a pozniej zabieraj glos

    Grzegorz

  • 5. Data: 2003-09-30 14:33:58
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Nie zgadzam się z tą opinią.
    > Jeśli klien akceptuje brak możliwosci wcześniejszej spłaty kredytu
    > oraz okres spłaty, to kredyt Pola jest konkurencją dla oferty banków.

    Z pewnoscia. Dlatego cieszy sie ogromnym zainteresowaniem wsrod klientow....

    > I proszę nie sciemniać promocjami. Promocje są na określony czas i...
    > mijają Nikt nie zagwarantuje Ci równie korzystnych warunków na 20-25
    > lat.

    Moze sprawdz, zanm zaczniesz komus udowadniac, ze jest wielbladem.
    Co zlego widzisz W TEJ promocji PKO BP?
    "Od 22 września do 31 października 2003 roku możesz mieć taniej swój WŁASNY
    KĄT - 0% prowizji za udzielenie kredytu! A dodatkowo: 0 zł za rozpatrzenie
    wniosku, 0 zł za wycenę nieruchomości, 0 zł za wcześniejszą spłatę" ?!?
    wiecej: http://www.prnews.pl/html.php/display?article=3249 lub na ich
    stronie

  • 6. Data: 2003-09-30 14:40:44
    Od: Bartol Partol <b...@p...co>

    Użytkownik j...@p...onet.pl napisał:

> [...]
    > I proszę nie sciemniać promocjami. Promocje są na określony czas i... mijają
    > Nikt nie zagwarantuje Ci równie korzystnych warunków na 20-25 lat.

    Problem jest taki, ze mimo wszystko latwiej jest zaufac pierwszemu
    lepszemu bankowi niz wiecznie zadowolonemu i usmiechnietemu
    Polowi-ktoremu-nic-nie-wychodzi (prawde mowiac robi on na mnie wrazenie
    czlowieka niespelna rozumu - nie napisze ze kompletnego kretyna bo zdaje
    sie, ze rzad ma na tej liscie paru zwolennikow, ktorzy gotowi sa sie
    obrazic :-P ).

    Wracajac do biznesu. Banki zawsze beda dzialaly w okreslonej sytuacji
    gospodarczej, a oferty polityczne zmieniaja sie w sposob calkowicie
    nieprzewidywalny, wiec IMHO mimo wszystko normalny komercyjny kredyt
    jest bezpieczniejszy.

    Bartol

  • 7. Data: 2003-09-30 14:50:51
    Od: "Grzegorz" <g...@U...pl>

    Użytkownik "Bartol Partol" <b...@p...co> napisał w wiadomości

> [...]
    > czlowieka niespelna rozumu - nie napisze ze kompletnego kretyna bo zdaje
    > sie, ze rzad ma na tej liscie paru zwolennikow, ktorzy gotowi sa sie

    ostatnio widzialem Winietu w telewizorni...
    ten facet, zyje w swiadomosci, ze to dzieki jego kredytowi banki komercyjne
    musialu zejsc z oprocentowaniem kredytow hipotecznych
    i to wszystko to jego zasluga
    usmialem sie setnie...

    Grzegorz

  • 8. Data: 2003-09-30 14:58:54
    Od: Bartol Partol <b...@p...co>

    Użytkownik Grzegorz napisał:

> [...]
    > ten facet, zyje w swiadomosci, ze to dzieki jego kredytowi banki komercyjne
    > musialu zejsc z oprocentowaniem kredytow hipotecznych

    Winietu - to ladne. I trafnie jak cholera :-P

    Bartol

  • 9. Data: 2003-09-30 15:08:11
    Od: "" <j...@p...onet.pl>

    > Użytkownik <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > najpierw zapoznaj sie z tymi promocjami a pozniej zabieraj glos
    >
    > Grzegorz

    Zagwarantujesz, że za 15 lat w PKO BP będzie oprocentowanie < 6,5%???
    W kredycie Pola masz taka pewność/gwarancję. I to jest jego duży PLUS
    Janek

  • 10. Data: 2003-09-30 15:14:10
    Od: "" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > wniosku, 0 zł za wycenę nieruchomości, 0 zł za wcześniejszą spłatę" ?!?
    Najlepsze w tej promocji to chyba obniżki na zakupy z katalogu 'Błekitni' :)))

    Moze Ty przeliczysz ile będzie kosztował kredyt Pola a ile PKO BP?

    Oprocentowanie: Pola 6,5% - PKO BP od 6,39%
    Pol gwarantuje to a PKO BP nie gwarantuje niczego
    i taka jest róznica - ty analfabeto ekonomiczny
    Janek