  • 1. Data: 2003-09-30 11:35:17
    Temat: Dzwonili do mnie... :-)
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    ...z Millennium zapytac sie jak mi sie uzytkuje ichnia VC i czy mam jakies
    uwagi. Bylem tak zaskoczony, ze nie wiedzialem co powiedziec, baknalem
    tylko, ze sa sklepy w ktorych mi sie dlugo autoryzuje. Potem pani mi
    przypomniala, ze ciagle trwa ichnia promocja, w ktorej mozna wygrac VW i
    podziekowala.
    Dopiero jak sie rozlaczyla uswiadomilem sobie, ze moglem jej nagadac o tym,
    ze ichni AmEx ma wiecej dodatkowych uslug, np. Car Asistance w porownaiu do
    VC i to by mogli poprawic. :-)

    Do Was tez dzwonili (do uzytkownikow VC Mille)? Jesli nie, a zadzwonia to
    moze napomknijcie w moim imieniu o tym co pisalem wyzej :-)

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia

  • 2. Data: 2003-09-30 15:33:38
    Temat: Re: Dzwonili do mnie... :-)
    Od: "Maniek" <f...@i...pl>

    Użytkownik "Lopez" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > ...z Millennium zapytac sie jak mi sie uzytkuje ichnia VC i czy mam jakies

    Witam

    Do mnie tez dzwonili jakies 2 tygodnie temu.... niestety bylem rowniez zaskoczony i
    wspomnialem tylko, ze mogliby cos wymyslic tanszego z pobieraniem gotowki z
    bankomatow
    z kredytowej - ale to chyba nie realne - nie oplaca im sie - chociaz teraz wszystkie
    banki
    szaleja z kartami i w koncu ktos sie wylamie.... (male szanse)

    Pozdr.
    Maniek