  • 11. Data: 2009-03-11 23:55:15
    Temat: Re: Co powiecie o takim systemie?
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    > to jest screen dump z mojego IE jak klikne w podany link...
    >
    > http://img10.imageshack.us/img10/1041/screenayb.jpg
    >
    > jak dla mnie wygląda na zameczek + jakieś łany zboża..
    >
    > naprawde nie wiem co robię źle...

    U mnie to samo.

    --
    Mateusz Bogusz

  • 12. Data: 2009-03-12 06:51:56
    Od: jk <j...@g...com>

    On 11 Mar, 21:10, "Gonzo" <g...@n...net> wrote:
    > Test za ostatnie 10 lat
    > Transakcje zyskowne: 164
    > Stratne: 200
    > (trafnosc 45%)
    > Przecietny zysk: 164% strata -24%
    > Profit factor: 5.6

    Na jakim rynku działa system? Strzelałbym że to coś typu swing-trading
    z trailing-stopem (jakkolwiek nie po polsku to brzmi). Możesz wrzucić
    wykres z czasem na osi X i wyceną MTM na osi Y?

  • 13. Data: 2009-03-12 09:21:18
    Od: "Gonzo" <g...@n...net>

    "george" <g...@v...pl> wrote in message
    > co to znaczy "zamykały sie z zyskiem na SL" ? rozwin SL ...
    > SL - stop loss ?! a może chodziło o TP - take profit...

    SL - stop loss, a wlasciwie trailing stop, czasem na tyle wysoko ze juz jest
    zysk, czasem nie.

  • 14. Data: 2009-03-12 09:23:13
    Od: "Gonzo" <g...@n...net>

    Na jakim rynku działa system? Strzelałbym że to coś typu swing-trading
    z trailing-stopem (jakkolwiek nie po polsku to brzmi). Możesz wrzucić
    wykres z czasem na osi X i wyceną MTM na osi Y?

    Akcje gpw, tylko dlugie. Z wycena MTM bedzie ciezko - to co jest na wykresie
    to po prostu dodane transakcje w momencie zamykania.