  • 1. Data: 2015-12-05 21:51:39
    Temat: Co po IKE SKB
    Od: niko <k...@b...net>

    Witam!

    Nie udało mi się jeszcze ukończyć mojego zestawienia IKE. Na tą chwilę mam:

    http://blackue.net/opracowania/ike2015/ike2015.html

    BS mają najciekawsze oprocentowanie, jednak dla mnie lokalizacja nie jest zbyt
    miła, tj. nawet do SKB trzeba było jechać ,,ekstra''.

    BTW czy ktoś już otrzymał informacje nt. możliwości transferu środków z IKE SKB?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2015-12-05 21:56:50
    Temat: Re: Co po IKE SKB
    Od: niko <k...@b...net>

    > BTW czy ktoś już otrzymał informacje nt. możliwości transferu środków z IKE SKB?

    Dokładnie mi chodzi, czy trzeba będzie się wybierać do oddziału SKB, czy
    wszystko można załatwić na odległość. Tj. umowa z nowym podmiotem prowadzącym
    IKE -> następnie przesłanie listownie informacji do dokonania transferu.

  • 3. Data: 2015-12-06 18:23:33
    Od: b...@o...pl

    W dniu sobota, 5 grudnia 2015 21:51:40 UTC+1 użytkownik niko napisał:
    > Witam!
    >
    > Nie udało mi się jeszcze ukończyć mojego zestawienia IKE. Na tą chwilę mam:
    >
    > http://blackue.net/opracowania/ike2015/ike2015.html

    Oferta PBS Sokołów jest już nieaktualna.

  • 4. Data: 2015-12-07 04:12:53
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "niko" 56634e5b$0$686$6...@n...neostrada.pl

    > http://blackue.net/opracowania/ike2015/ike2015.html

    "podatkiem Belki - Roskowskiego" a zwolnionego

    Vincent Rostowski, nie Roskowski.

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Jacek_Rostowski

    Kiedyś to nazwisko pisałem niepoprawnie, ale nie tak, jak Ty teraz.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2015-12-07 19:30:20
    Od: niko <k...@b...net>

    On 06.12.2015 18:23, b...@o...pl wrote:

    > Oferta PBS Sokołów jest już nieaktualna.

    Dziękuję Wam za uwagi.

    Z uszanowaniem,

  • 6. Data: 2015-12-07 19:35:48
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "niko" napisał w wiadomości grup
    pl...

> [...]

    prowadzącym
    IKE -> następnie przesłanie listownie informacji do dokonania transferu.
    ------------------------------
    Juz zalatwialem. Trzeba wypelnic formularz w BZWBK w trybie indywidualnej
    reklamacji, dolaczyc do tego potwierdzenie zawarcia nowej umowy
    IKE(kserokopia poswiadczona z oryginalem przez BZWBK). Nastepnie oryginal
    (zaswiadczenie o otwarciu nowego IKE dla potrzeb wyplaty transferowej)
    pakujemy do listu poleconego i wysylamy do zarzadu komisarycznego SKB w
    Wolominie. Oczekiwanie pewnie ok 2 tygodni na pozytywne zalatwienie sprawy.
    Wiecej moge napisac po ok 2 tygodniach, jak wszystko poszlo i czy zostalo
    zalatwione pomyslnie.

    Zalozylem w lokalnym banku Spoldzielczym Silesia w Katowicach, obecnie 4%.
    Jak ktos chce dalej w postaci rachunku bankowego to raczej szukac w bankach
    spoldzielczych w swoim regionie.
    Oferty bankow komercyjnych (jedynie Mille 3%) sa w graniach 1-2% co nie ma
    kompletnie sensu, gdyz wiele lokat z promocji daje nam wyzsze zyski po
    opodatkowaniu.

  • 7. Data: 2015-12-07 21:28:33
    Od: gral <n...@e...pl>

    W dniu 06.12.2015 o 18:23, b...@o...pl pisze:

    > Oferta PBS Sokołów jest już nieaktualna.

    Ależ jest. Dla kont założonych od 5 grudnia 2,50% :D
    Dla starych 4,25%. Chyba nie chcą uciekinierów z SK Banku.
    Pozostaje Silesia w Katowicach i BS Nadarzyn (k.Warszawy) po 4%.

  • 8. Data: 2015-12-07 21:35:14
    Od: gral <n...@e...pl>

    W dniu 07.12.2015 o 19:35, Krzysztof pisze:

> [...]
    > pozytywne zalatwienie sprawy. Wiecej moge napisac po ok 2 tygodniach,
    > jak wszystko poszlo i czy zostalo zalatwione pomyslnie.

    Mi panienka w WBK powiedziała, że to oni wyślą. No to czekam.

> [...]
    > Oferty bankow komercyjnych (jedynie Mille 3%) sa w graniach 1-2% co nie
    > ma kompletnie sensu, gdyz wiele lokat z promocji daje nam wyzsze zyski

    Tutaj macie zestawienie:

    1. Bank Silesia w Katowicach (4% w skali roku)
    1. Bank Spółdzielczy w Nadarzynie (4% w skali roku)
    2. Bank Spółdzielczy w Jordanowie (3,95% w skali roku)
    3. Bank Spółdzielczy w Krasnymstawie (3,85% w skali roku)
    4. Bank Spółdzielczy w Miliczu (3,7% w skali roku)
    5. Bank Spółdzielczy w Wąsowie (3,66% w skali roku)
    6. Powiślański Bank Spółdzielczy w Kwidzyniu (3,6% w skali roku)
    7. Bank Spółdzielczy w Skierniewicach (3,5% w skali roku)
    7. Bank Spółdzielczy w Nałęczowie (3,5% w skali roku)
    7. Bank Spółdzielczy w Przysusze (3,5% w skali roku)

    pochodzi ze strony:

    http://www.mojaprzyszlaemerytura.pl/2015/12/ranking-
    ike-2015-najlepsze-konta-emerytalne.html

  • 9. Data: 2015-12-08 00:25:45
    Od: niko <k...@b...net>

    On 07.12.2015 19:35, Krzysztof wrote:

    > Zalozylem w lokalnym banku Spoldzielczym Silesia w Katowicach, obecnie 4%.

    Jeżeli można się dowiedzieć czy w tym banku:
    1. Czy są przesyłane wyciągi elektroniczne/papierowe?
    a)Z jaką częstotliwością?
    b)Jakie są opłaty za to?
    2. Czy jest możliwość dostępu via www?
    a)czy są za to opłaty?

    TIA

  • 10. Data: 2015-12-08 03:01:13
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "gral" n44q5g$kcg$...@n...news.atman.pl

    > Ależ jest. Dla kont założonych od 5 grudnia 2,50% :D
    > Dla starych 4,25%. Chyba nie chcą uciekinierów z SK Banku.
    > Pozostaje Silesia w Katowicach i BS Nadarzyn (k.Warszawy) po 4%.

    Jeszcze żeby tak nowe władze, obok podnoszenia pułapu
    podatku dochodowego, usunęły podatkową eMBelkę...

    Mój roczny dochód spokojnie mieści się w ramach starych 3 kpln.

    -=-

    8 kpln już od stycznia 2016 czy dopiero od stycznia 2017 roku?

    -=-

    -- Może by tak sędziów zawiesić?...
    -- Zawiesić?... Niby można, ale za co?
    -- Za szyję. ;)